فرمانده انتظامی خوزستان:

علیرغم تهدیدهای دشمنان، تاکنون هیچ حادثه‌ای در راهیان نور نداشته‌ایم

سردار عباس زاده گفت: علی‌رغم تهدیدهای گروه‌های تکفیری و دشمنان، تاکنون هیچ حادثه‌ای نداشته‌ایم که امیدواریم در آینده نیز نداشته باشیم و موارد را کنترل خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۳۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ - 19March 2019

علیرغم تهدیدهای دشمنان، تاکنون هیچ حادثه‌ای در راهیان نور نداشته‌ایم

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حیدر عباس‌زاده» فرمانده انتظامی خوزستان در نشست خبری که امروز (سه‌شنبه ۲۸ اسفندماه) در خصوص تمهیدات اندیشیده شده جهت برقراری امنیت در چهارشنبه سوری، ایام نوروز و راهیان‌نور برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی خوزستان تلاش‌های ارزشمندی در راستای تامین امنیت مردم داشته‌ که آمار عملکرد سال جاری نشانگر تغییر نگاه مردم نسبت به امنیت، مبین این موضوع است.
 
فرمانده انتظامی خوزستان یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی را تامین امنیت راهیان نور دانست و افزود: از ۵۱ یادمان شهدای دفاع مقدس کشور ۲۱ یادمان در خوزستان قرار دارد که با توجه به این مورد، تردد زیادی از خوزستان انجام می‌شود که نیروی انتظامی با همکاری سپاه پاسداران و بسیج در مسیرهای تردد کاروان‌های راهیان نور ایست بازرسی موقت برپا می‌کنند و همه موارد را کنترل خواهند کرد. علی‌رغم تهدیدهای گروه‌های تکفیری و دشمنان، تاکنون هیچ حادثه‌ای نداشته‌ایم که امیدواریم در آینده نیز نداشته باشیم و موارد را کنترل خواهیم کرد.
 
عباس‌زاده  با بیان اینکه سال گذشته ۶ میلیون نفر مسافر راهیان نور در کشور از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند، گفت:  امسال قطعا این آمار افزایش می‌یابد و یک سوم  تردد راهیان نور کشور نیز در خوزستان است.
 
وی بیان کرد: کلیه شهرستان‌های خوزستان مسیر تردد کاروان‌های راهیان نور هستند از جمله اهواز، حمیدیه، کارون، سوسنگرد، هویزه، آبادان، شادگان، خرمشهر، باوی، شوش، اندیمشک، دزفول و شوشتر که این مسیرها را تقویت کرده‌ایم و امسال نیز این ماموریت مهم و حساس را به نحو احسن انجام می‌دهیم. در این خصوص نیروی انتظامی آنچه در توان دارد را به کار گرفته است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار