فرمانده انتظامی پایتخت خبر داد؛

مصدومیت هفت نفر تاکنون در چهارشنبه آخر سال در تهران/ ایجاد چهار قرارگاه نوروزی در پایتخت

سردار رحیمی از اقدامات پلیس پایتخت در چهارشنبه آخر سار خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ - 19March 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ اظهار داشت: در رابطه با چهارشنبه آخر سال با توجه به تجربیات سال‌های گذشته، فعالیت خود را از ابتدای زمستان امسال آغاز کردیم.

وی افزود: بیش از ۹۳ نفر از تهیه کنندگان و فروشندگان موادمحترقه و دارندگان انبار مواد محترقه آسیب زا را دستگیر کردیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه بیش از ۲۰ میلیون انواع موادمحترقه ایرانی و خارجی قاچاق در پایتخت توسط پلیس از بین رفت، تصریح کرد: یک انبار با بیش از ۹ تن اکلیل سرنگ پلمپ شد، چهار قرارگاه فتح، فجر، نصر و رمضان در تمام نقاط تهران مستقر هستند تا نظم پایتخت را برقرار کنند.

وی افزود: تا ساعت ۱۹ امشب در شش حادثه کمتر هفت نفر دچار مصدومیت شدند که ۶ نفر به صورت سرپایی و یک‌نفر نیز بستری شد، یک مورد سوختگی درجه یک و پنج مورد گزارش سوختگی درجه دو و یک شکستگی در بدن را تا این لحظه داشته‌ایم. دو دستگاه خودرو تخریب شده است و یک سرباز نیروی انتظامی نیز مجروح شده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس با حضور در تمام نقاط سطح شهر با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد کرد و به تمام نیرو‌های پلیس دستور داده شد تا با خانواده‌هایی که در حال انجام شادی هستند برخوردی صورت نگیرد.

وی افزود: ۸۰ نفر از بر هم زنندگان نظم شهر، تحت کنترل پلیس امنیت پایتخت هستند تا مشکلی از طرف این افراد در سطح شهر ایجاد نشود.

سردار رحیمی بیان کرد: کسانی که اوباش گری کنند و امنیت را زیر پا بگذارند بلافاصله توسط پلیس دستگیر خواهند شد و تا پایان نوروز ۹۸ مهمان پلیس خواهند بود.

وی افزود: در صورت وقوع تخلفات خودرویی در پایتخت، خودرو متخلفان توقیف خواهد شد و تا پایان تعطیلات به صاحبان آن بازگردانده نخواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: اگر همکاری خانواده‌ها و جوانان و نوجوان و اطلاع رسانی رسانه‌ها را با هم در یک مسیر قرار دهیم، باید گفت که چهارشنبه پایانی سال جاری یک شب آرامی است.

وی افزود: تا کنون یکی از مصدومان یک پسر ۱۴ ساله است که تحت مداوا پزشکان است و مسبب مجروح شدن این کودک نیز توسط پلیس دستگیر شد.

سردار رحیمی گفت: ۳۸۴ محله داریم که به ۲۶۰ بلوک تقسیم کردیم که در هر بلوک ۶ واحد گشتی در خیابان‌ها و محلات تهران در حال گست زنی بوده و ۲۰۰ ایستگاه پلیس پیشگیری و ۵۰ ایستگاه نوروزی راهنمایی در تهران فعال شده اند.

وی افزود: ۱۷ ورودی تهران در حال پوشش و رصد پلیس پایتخت است، در تهران ۸۰ درصد مسافر فرِست و ۲۰ درصد مسافر پذیر هستیم.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: ۸۰ پارک بزرگ تهران تحت پوشش پلیس هستند تا امنیت را در این اماکن برقرار کنند. در تعطیلات سال جدید یک برنامه کلانتری محور توسط پلیس پایتخت جهت برقراری امنیت شهری تنظیم شده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: خودرو کسانی که در طول نوروز با حرکات مخاطره آمیز در پایتخت تردد داشته باشند در توقیف پلیس قرار خواهد گرفت. در ایام نوروز سرعت در بزرگراه‌ها تغییر نمی‌کند لذا رانندگان تهرانی با احتیاط رانندگی کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها