معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران:

مسئولان بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار دهند

حسین‌علی رضایی تیله نوعی گفت: مسئولان بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
کد خبر: ۳۳۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ - 20March 2019

مسئولین بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حسین‌علی رضایی تیله نوعی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران صبح امروز با حضور در اردوگاه شهید بلباسی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های راهیان نور نقش بی‌بدیل لشکر ۲۵ کربلا در پشبرد این برنامه بوده که جزو افتخارات استان مازندران است.

وی افزود: در هفت تپه شاهد هستیم خادمان با چه شور و حالی مشغول خدمت به زائران هستند. در سال‌های گذشته که بنده توفیق خادمی در کنار دوستان سپاه کربلا را داشتم همیشه از آن‌ها سوال می‌کردم چطور شمال را رها می‌کنید و تقریبا مدت زیادی به عنوان خادم در اینجا حضور دارید که از آنها پاسخی جز افتخار کردن و قدم گذاشتن در قدمگاه شهدا دریافت نمی‌کردم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: شیرمردانی از مازندران با طی کردن بیش از هزار و سیصد کیلومتر در قالب لشکر ۲۵ کربلا برای دفاع از دین و ناموس وطن به این منطقه آمدند و با حضور در عملیات‌های غرور آفرین و تقدیم شهدای زیادی به انقلاب کارنامه درخشانی را هشت سال دفاع مقدس به ثبت رساندند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و ادامه داد: مطالبی که حضرت آقا فرمودند زبانزد خاص و عام است. در این بیانیه برای همه اقشار جامعه مخصوصا برای مسئولان نکاتی وجود دارد که باید آن را سرلوحه کارهای خود بویژه در مسئله خدمت رسانی به مردم، ترویج دین و انقلاب و نیز فرهنگ شهید و شهادت قرار دهند؛ چرا که مردم امتحان خود را خوب پس دادند.

این مسئول با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم در کنار جوانان به وظایف خود عمل کرده و ادامه دهنده راه شهدا باشیم، تاکید کرد: امید است نسل‌های سوم و چهارم بعد از 40 سالگی انقلاب همان شور و نشاط اوایل انقلاب را داشته باشند.

رضایی در پایان با بیان این مطلب که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها به این نکته اشاره داشتند که انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شد، افزود: اگر در اتفاق اخیر تروریستی در کشوری مثل نیوزیلند بیش از 50 مسلمان در مسجد به شهادت رسیدند بخاطر آن است که دشمنان از دین مبین اسلام کینه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار