سردار اشتری در پاسخ به دفاع‌پرس مطرح کرد؛

برقراری امنیت و آرامش از اولویت‌های ناجا در سال 98

فرمانده ناجا گفت: برقراری، امنیت، آرامش و آسایش بالاترین اولویت پلیس در سال 98 است.
کد خبر: ۳۳۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ - 20March 2019

برقراری امنیت، آرامش و آسایش از اولویت‌های ناجا در سال 98به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه رزمایش طرح نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: طرح نوروزی نیروی انتظامی از 25 اسفندماه آغاز شده است و تا 17 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: حدود 200 هزار نفر از همکاران ما در خدمت مردم هستند و 35 هزار نفر از ماموران پلیس راهور ناجا و راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها و شهر‌ها حضور خواهند داشت.

فرمانده ناجا گفت: فرماندهی تهران بزرگ با راه‌اندازی گشت‌های متخلف در تمامی محله‌ها حضور خواهند داشت؛ مردم به توصیه‌های پلیس توجه کنند و سامانه‌های 197 و 110 پاسخگو مردم خواهند بود.

سردار اشتری در خصوص آسیب‌های ناشی از چهارشنبه‌سوری گفت: با همکاری مردم خوشبختانه تلفات و مصدومین کاهش 50 درصدی داشته است و من از مردم تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرمانده ناجا با اشاره به سفر‌های نوروزی افزود: رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه داشته باشند و از سرعت و سبقت غیر مجاز و خواب آلودگی اجتناب کنند و پس از استراحت لازم در شرایط ایده‌آل رانندگی کنند.

وی ادامه داد: پلیس با کسانی که با حرکات خطرساز نظم را بر هم بزنند برخورد قانونی خواهد کرد.

سردار اشتری در پاسخ به سوال دفاع‌پرس، مبنی بر اینکه اولویت ناجا در سال 98 چه خواهد بود، گفت: برقراری امنیت، آرامش و آسایش بالاترین اولویت پلیس در سال 98 است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار