طی پیامی؛

فرمانده ناجا حلول سال نو را تبریک گفت

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی حلول سال نو را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۳۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ - 20March 2019

فرمانده ناجا حلول سال نو را تبریک گفتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی حلول سال نو را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

سال 1397 با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش به تاریخ پیوست؛ اما از آنجا که براساس تعالیم قرآن کریم، نگاه به گذشته برای ساختن آینده، امری عالمانه و پسندیده است؛ لذا نیروی‌انتظامی تلاش می‌کند مبتنی بر این اصل راهبردی از دستمایه‌ها و تجربیات خود در سالی که گذشت، برای ارتقاء نظم و امنیت عمومی، بهره‌گیرد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، افتخار دارد با الهام از آموزه‌های مکتبی، تمسک به ائمه‌اطهار (ع) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در راستای تأمین نظم، امنیت و ایجاد آرامش در جای‌جای ایران عزیز و همچنین تلاش برای رسیدن به «پلیس تراز انقلاب اسلامی»، در تمامی عرصه‌های مأموریتی اعم از مرزبانی، آمدوشد در شهرها، کنترل راه‌ها و جاده‌ها، ارائه خدمات انتظامی و اجتماعی، مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت و... که در سایه‌سار تلاش شبانه‌روزی و مجاهدانه مأموران خدوم نیروی‌انتظامی، برگ زرینی بر دفتر عملکرد خود افزوده و ایفای نقش کند.

زهی سعادت آغاز بهار طبیعت و ورود به سال 1398 که با میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت علی‌ابن‌ابیطالب (ع)، اسوه آزادمردان جهان و الگوی بزرگ انسانیت و معنویت مقارن شد. با تمام وجود ارج می‌نهیم؛ همه کسانی را که خالصانه و با ایمان قلبی برای تعالی، پیشرفت و اقتدار کشور عزیزمان ایران اسلامی مجاهدانه تلاش نموده‌اند و در رأس آن‌ها، به مقام شامخ شهدای گرانقدر ازجمله شهدای نظم و امنیت، درود و رحمت می‌فرستیم.

اینجانب، به مصداق «و من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، مراتب قدردانی خود را به خانواده معزز شهدا، آحاد همکاران، همرزمان و خانواده‌های صبور و مکرم‌شان ابلاغ و برای استمرار خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم بصیر و قدرشناس در سال جدید با عمل به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در بیانیه «گام دوم انقلاب» آرزوی موفقیت بیش از گذشته می‌نمایم؛ رجاء واثق دارم آینده‌ای روشن و باعظمت و توأم بااقتدار و سربلندی برای ملت فهیم و مقاوم کشورمان، رقم خواهد خورد. پیروزی غرورآفرین ملت ولایی و غیور ایران اسلامی در جشن 40‌سالگی انقلاب‌اسلامی و شکست مفتضحانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نقش بر آب شدن توطئه‌ها و خدعه‌های شوم آن‌ها تنها با قدرت لایزال الهی، عنایت بقیه‌الله الاعظم (عج)، هدایت‌های داهیانه، مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، صبر و استقامت ملت عزیز ایران، آمادگی و هوشیاری نیرو‌های مسلح و نقش همه‌جانبه نیروی‌ انتظامی در تأمین امنیت عمومی کشور محقق گردید.

از درگاه ایزد منان، روزگاری سرشار از سعادت و سلامت برای مردم عزیزمان، همه همرزمانم و خانواده‌های ارجمندشان وخانواده‌های معزز شهدا همراه با استمرار توفیق در انجام خدمات شایسته‌تر از گذشته به کشور عزیزمان را آرزومندم. ان‌شاءالله

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها