ما پیروزیم- 360/ پیشکسوت پدافند هوایی در یادمان راهیان نور جزیره خارک:

خارک نماد از خودگذشتگی کارکنان پدافند هوایی در دفاع از کشور است

سرهنگ خطیب قوامی رزمنده پیشکسوت پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس در جمع زائران راهیان نور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پدافند هوایی گفت: خارک نماد از خود گذشتگی کارکنان پدافند هوایی در دفاع از کشور است.
کد خبر: ۳۳۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ - 20March 2019

خارک نماد از خود گذشتگی کارکنان پدافند هوایی در دفاع از کشور استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ خسرو خطیب قوامی از پیشکسوتان پدافند هوایی در جمع زائران راهیان نور اظهار داشت: جزیره خارک شریان حیاتی اقتصاد کشور در دوران دفاع مقدس بود و بخش عظیمی از صادرات نفت کشور از این جزیره انجام می‌شد.

وی افزود: پدافند هوایی هرگز اجازه‌ نداد این شریان حیاتی و استراتژیک کشور با وجود هجمه‌های همه جانبه هوایی از سوی دشمنان قطع شود و جزیره خارک نماد ایثار و از خودگذشتگی کارکنان پدافند هوایی در دفاع از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی ایران اسلامی است.

سرهنگ خطیب قوامی در ادامه به شرح نحوه شهادت شهید هادی‌پور پرداخت و گفت: گروه پدافند هوایی جزیره خارک به نام شهید هادی پور مزین شده، شهیدی که در جریان عملیات بیت المقدس با هوش و نبوغ تخصصی خود به صورت شبانه روزی اقدام به عملیاتی نگه داشتن سامانه های راداری می کرد و با روحیه ایثار، شجاعت و احساس مسئولیت مثال‌زدنی خود در حالی که زیر بمب باران هواپیماهای دشمن مشغول تعمیر رادار بود به پیشواز شهادت رفت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که رزمندگان پدافند را بسیجیان ارتش نامیدند، گفت: این سخن رهبری عزیز برای ما کارکنان پدافند مدال افتخار است و تا ابد بر سینه مان می درخشد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها