ما پیروزیم- ۳۶۵/ عریضاوی در گفت‎وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

افزایش ۳۰ درصدی زائران شلمچه/ خدمات‌رسانی ۳ درمانگاه به زائران راهیان نور

مدیر یادمان شلمچه گفت: امسال استقبال خوبی از یادمان شلمچه شده که به همین منظور برنامه‌های خوبی برای لحظه سال تحویل در نظر داریم.
کد خبر: ۳۳۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ - 20March 2019

اعلام برنامه های زیارتگاه شلمچه برای لحظه تحویل سال«حسین عریضاوی» مدیر یادمان شلمچه در گفت‎وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با اشاره به برنامه‌های یادمان شلمچه در لحظه تحویل سال اظهار داشت: امسال استقبال خوبی از یادمان شلمچه شده و برنامه‌های خوبی برای لحظه سال تحویل در نظر داریم که آغاز آن با تلاوتی از قرآن مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی و در ادامه سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه خرمشهر، دعای تحویل سال و دعای فرج توسط حاج مهدی سلحشور است.

وی افزود: برنامه بله‌برون با خاطره‎گویی حاج حسین یکتا از جنگ و همچنین پرسش و پاسخ هایی پیرامون هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‎ها است.

مدیر یادمان شلمچه با اشاره به افزایش بازدید امسال راهیان نور گفت: بازدید از یادمان شلمچه نسبت به سال ۹۶ افزایش ۳۰ درصدی داشته است.

وی در مورد آمادگی این یادمان برای خدمت رسانی به زائرین گفت: تمهیداتی را برای رفاه حال زائرین در نظر گرفته‌ایم که شامل پخش مداحی، خاطره گویی راویان و همچنین پخش فیلم هایی از دفاع مقدس است.

مدیر یادمان شلمچه ادامه داد: دو درمانگاه برای خدمت رسانی به زائرین و یک درمانگاه سیار که توسط بسیجیان اداره می شود برای کمک به رفاه حال زائرین آماده خدمات هستند که در تحویل سال به صورت ۲۴ ساعته دایر است.

وی افزود: ایستگاه های صلواتی نیز در روز نخست سال ۹۸ به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به زائرین هستند.

مدیر یادمان شلمچه در مورد نبود هیچ مشکلی برای خدمت رسانی به زائرین در این یادمان گفت: امسال مخازن آبگیری نسبت به سال گذشته بیشتر شده است که همین موضوع باعث شده تاکنون قطعی آب و برق نداشته باشیم؛ همچنین همکاری مسوولین هم بسیار خوب بوده است.

وی در مورد تعداد زائرین گفت: تاکنون میزبان بیش از ۳۶۸ هزار نفر در یادمان شلمچه بوده‌ایم.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار