فرمانده سپاه میاندرود خبر داد؛

توزیع سبدکالا توسط سپاه میاندورود در بین اهالی محاصره شده در سیل

جعفر اصغری از توزیع سبدکالا توسط سپاه میاندورود در بین اهالی محاصره شده در سیل خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵ - 20March 2019

توزیع سبدکالا توسط سپاه میاندورود در بین اهالی محاصره شده در سیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «جعفر اصغری» فرمانده سپاه میاندرود عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک ولادت امیرالمومنین علی(ع) و با ابراز همدردی با مردم سیل زده شهرهای مازندران به جزئیات کمک‌های امدادی سپاه و بسیج میاندرود به سیل زدگان پرداخت و اظهار داشت: در نخستین ساعات وقوع سیل سپاه میاندورد با همه امکانات به کمک مردم شتافت.

فرمانده سپاه میاندرود با اشاره به بارندگی‌های دو روز گذشته و طغیان رودها و آبگرفتگی معابر ادامه داد: بارندگی شدید باعث ایجاد ترافیک سنگین در اتوبان ساری، نکا و میاندورد شد که با ورود سپاه، همکاری فرمانداری گره ترافیکی این راه‌ها باز شد.

اصغری با اعلام قطع ارتباطی روستاهای بالادست میاندورد از جمله جناسم، سرتا و بازارخیل بیان کرد: از صبح امروز ماشین آلات سنگین و امدادی سپاه برای بازگشایی راه‌های ارتباطی به این روستاها اعزام شدند.

فرمانده سپاه میاندرود با بیان این مطلب که وقوع سیل باعث تخریب و قطع جاده مواصلاتی گهرباران شد و راه دسترسی به روستاهای حسن آباد و تازه آباد را مسدود کرد، افزود: آب و برق بالغ بر 100 خانوار در مجتمع رفاهی این منطقه قطع است و هنوز امدادرسانی به مردم و  بازگشایی راه‌های روستایی ادامه دارد.

اصغری با اشاره به توزیع سبدکالا توسط بسیج در میان اهالی محاصره شده در سیل، تصریح کرد: محله آسیب دیده آهنگر محله میاندورود به دلیل زیرساخت ضعیف دچار آبگرفتگی شدید شد که نیروهای امدادی بسیج و سپاه با همکاری فرمانداری با تهیه کیسه‌های شن و ماسه مانع ورود آب به منازل مردم شدند.

وی از دو مفقودی حادثه سیل دیروز در منطقه دارابکلا هم خبر داد و اضافه کرد: یک خانم که در سیل دیروز مفقود شده بود توسط نیروهای امدادی سپاه پیدا شد و حال عمومی وی خوب است اما تلاش برای یافتن مفقودی دوم هنوز ادامه دارد.

فرمانده سپاه میاندرود به مردم اطمینان داد که سپاه و بسیج با همه توان خود برای خدمت رسانی و  کاهش آلام سیل زدگان در کنار آن‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها