ما پیروزیم-۳۷۰/

سرزمین‌های نور معادنی از نور شهدا هستند

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: آثار وجودی شهید باعث شد این سرزمین‌های نور تبدیل شود به معادنی از نور که مردم با گذشت سال‌ها به سمت این معدن نور حرکت کنند و هرکس به اندازه ظرفیت خود از این نور بهره ببرد.
کد خبر: ۳۳۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ - 21March 2019

سرزمین‌های نور معادن نور شهدا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز با حضور در اردوگاه شهید بلباسی و در جمع خبرنگاران با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب درباره راهیان نور که یک ابتکار مهم و فناوری نوین برای استفاده از ثروت دفاع مقدس است، اظهار داشت: آثار وجودی شهید باعث شد این سرزمینی که آغشته به خون هزاران هزار انسان پاک است، به معادنی از نور تبدیل شود که مردم با گذشت سال‌ها به سمت این معدن نور حرکت کنند و هرکس به اندازه ظرفیت خود از آن نور بهره ببرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این مطلب که هشت سال دفاع مقدس صحنه جنگ نور با ظلمات بود، ادامه داد: طاغوت با خیال خام خود که در عرض کمتر از یک هفته می‌تواند کشور ایران را اشغال کرده و آن را به پنج ایرانستان تبدیل کند، با نور وارد تهاجم شد؛ اما وقتی خدا دید مومنین از تمام هستی خود گذشتند و زیر پرچم ولی خدا مقاومت و ایستادگی کردند به وعده خود عمل کرد، ما را از ظلمت و تبعیت از طاغوت نجات داد و پیروز کرد.

سردار بابایی در ادامه به رویکرد جدید سپاه در راهیان نور اشاره کرد و افزود: امسال اولین سال از چهل سالگی دوم انقلاب است و سپاه تصمیم گرفت طبق بیانات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب مسئولیت بعضی از یادمان‌ها را به گروه‌های جوان بسپارد. از آنجا که همه ساله بیشترین قشری که به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند جوانان هستند، این عمل باعث شد جوانان در یادمان‌ها با ابتکار و خلاقیت یک فضای معنوی پرنشاط را ایجاد کنند.

این مسئول با ابراز امیدواری از اینکه در سال 98 شاهد رشد بیش از پیش سرعت حرکت تکاملی انقلاب باشیم، تصریح کرد: با توجه به هفت مسیری که رهبر انقلاب برای مدیران آینده کشور که از نسل‌های چهارم و پنجم هستند مشخص کردند، انتظار است جوانان در چهل سالگی دوم انقلاب، کشور را به نقطه ای برسانند که الگویی برای همه ملت‌های حقیقت طلب باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها