ماپیروزیم ۳۷۵/

شهدای غواص تو را می‌خوانند تا بیایی!+ تصاویر

آری! این‌جا یادمان شهدای علقمه است؛ محل انجام عملیات «کربلای ۴».
کد خبر: ۳۳۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ - 21March 2019

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس از خرمشهر، این‌جا محل عاشقی است؛ این‌جا محل حماسه، عشق و ایثار است؛ این‌جا هر کجایش که پای می‌گذاری، قدم‌گاه شهیدان است؛ این‌جا هر کجایش که پای می‌گذاری، خون شهیدی ریخته شده است؛ شهدای غواص را که به‌ یاد داری؟ یا شاید مانند برخی مسئولان، آن‌ها را فراموش کرده‌ای؟ همان‌هایی که با دستان بسته زنده‌ زنده در زیر خاک‌ها دفن شدند؛ همان‌هایی که برای این‌که عملیات لو نرود، حاضر شدند بدن‌های خود را روی موانع خورشیدی بیاندازند تا یک گردان از روی بدن‌های آن‌ها رد شوند، ولی عملیات پیروزمندانه به سرانجام برسد؛ اما غافل از این‌که از قبل عراقی‌ها برای آن‌ها برنامه داشتند! غافل از این‌که منافقین قبلا تمام نقشه‌های عملیات را در اختیار رژیم بعثی قرار داده بودند؛ غافل از این‌که سال‌ها بعد، برای اهداف سیاسی، جای همین منافقین جلاد با شهدا عوض می‌شود!

شهدای غواص تو را می‌خوانند تا بیایی! + تصاویر
آری! این‌جا یادمان شهدای علقمه است؛ محل انجام عملیات «کربلای ۴»؛ حالا امروز بیش از ۳۰ سال از این عملیات می‌گذرد و درحالی‌که صدام و نوکرانش یعنی منافقین که این عملیات را لو دادند، در زباله‌دان تاریخ به‌سر می‌برند و رئیس جمهور آمریکا مجبور است که شبانه و مخفیانه به عراق سفر کند؛ میان مردم ایران و عراق پیوندی ناگسستنی ایجاد شده و پیاده‌روی میلیونی اربعین، خار چشمی شده در چشم مستکبران عالم.

شهدای غواص تو را می‌خوانند تا بیایی! + تصاویر

امروز بخشی از محل عملیات «کربلای ۴» به محل زیارت زائران راهیان نور تبدیل شده است؛ مردم می‌آیند تا از نزدیک در جریان رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان قرار گیرند.

زائران می‌آیند تا با قدم گذاشتن در مسیر بهشت، سال جدید خود را شهدایی آغاز کند؛ می‌آیند تا از تاریخ کشورشان درس عبرت بگیرند؛ می‌آیند تا بدانند در سالیانی پیش و نه چندان دور، همین جوانان این مرز و بوم بودند که تا آخرین قطره خون خود مقاومت کردند و حاضر نشدند ذره‌ای با دشمن صلح کنند.

شهدای غواص تو را می‌خوانند تا بیایی! + تصاویر

شهدای غواص تو را می‌خوانند تا بیایی! + تصاویر

آری اینجا یادمان علقمه است؛ محل شهادت غواصان دست‌بسته...

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار