ما پیروزیم- ۳۷۲/

اجرای نمایش خیابانی «نسیم» در موزه دفاع مقدس خرمشهر+ تصاویر

نخستین نمایش خیابانی راهیان نور در قالب سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور «هنر دفاع» پس از اجرا در یادمان شلمچه به موزه دفاع مقدس خرمشهر رسید.
کد خبر: ۳۳۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ - 21March 2019

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس از خرمشهر، نمایش خیابانی «نسیم» به نویسندگی و کارگردانی حسام‌الدین شریعتمداری از استان لرستان شهرستان بروجرد با بازی حسام‌الدین شریعتمداری و عاطفه حبیبی با موضوع صبر و استقامت خانواده‌های ایثارگران میزبان کاروان‌های راهیان نور بود که با استقبال بی‌نظیر زائران در موزه دفاع مقدس خرمشهر روبرو شد.

بنابر این گزارش، این نمایش پس از دو نوبت اجرا برای کاروان راهیان نور در موزه دفاع مقدس خرمشهر و یک اجرا در نوبت در مسجد جامع خرمشهر به کار خود پایان داد.

اجرای نمایش خیابانی «نسیم» در موزه دفاع مقدس خرمشهر+ عکس

بر اساس این گزارش، اشتیاق و گفت‌وگو راویان دفاع مقدس پیرامون این نمایش خیابانی با موضوع صبر و استقامت خانواده‌های ایثارگران از این نمایش قابل توجه بود.

بنا بر این گزارش، سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با عنوان هنر دفاع از ۲۷ اسفند ۹۶ لغایت ۱۲ فروردین ۹۷ با حضور گروه‌های برگزیده تئاتر دفاع مقدس با دبیری «علی‌اصغر جعفری» ریس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس کشور و مجری طرح و دبیر اجرایی این رویداد به عهده «مصطفی بوعذار» مدیرکانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان می‌باشد.

اجرای نمایش خیابانی «نسیم» در موزه دفاع مقدس خرمشهر+ عکس

نمایش‌های «55 دقیقه» به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، «هفت سین» به کارگردانی مالک آبسالان از ایلام، «دیروز تو، امروز ما» به کارگردانی معصومه عموری از خوزستان، «راز دیوان» به کارگردانی محمود عیسی‌پور از البرز که توسط هئیت کارشناسی و داوری برای حضور در سومین همایش انتخاب شده‌اند طی روز‌های آینده در این جشنواره اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار