ما پیروزیم- ۳۷۳/ همزمان با سال تحویل انجام شد؛

هفت سین تئاتر راهیان نور در یادمان شلمچه+ عکس

اجرای نمایش خیابانی «هفت سین» در قالب سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور «هنر دفاع» در شلمچه با حضور راهیان نور برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ - 21March 2019

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس از خرمشهر، نمایش خیابانی «هفت سین» به نویسندگی و کارگردانی مالک آبسالان از شهرستان دهلران استان ایلام و با بازی مالک آبسالان هنرمند برجسته تئاتر مقاومت و با همکاری شهناز آیینی، میثم پیرزادی، هادی آبسالان و جهانگیر جابری اجرا شد.

هفت سین با موضوع زندگی‌نامه یکی از شهدای غواص ایلامی و ۱۷۵ شهید غواص گلگون کفن میهن، میزبان کاروان‌های راهیان نور بود که با استقبال مخاطبین روبه رو شد.

این نمایش طبق برنامه‌ریزی ستاد برگزاری همایش پس از ۲ نوبت اجرا در یادمان شلمچه در محل موزه جنگ خرمشهر و جنب مسجد جامع خرمشهر میزبان میهمانان نوروزی وکاروان‌های راهیان نور می‌باشد.

هفت سین تئاتر راهیان نور دریادمان شلمچه+ عکس

سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با عنوان «هنر دفاع» از ۲۷ اسفند ۹۶ لغایت ۱۲ فروردین ۹۷ با حضور گروه‌های برگزیده تئاتر دفاع مقدس با دبیری علی‌اصغر جعفری رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس کشور و مجری طرح ودبیر اجرایی این رویداد به عهده مصطفی بوعذار هنرمند مدیرکانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان می‌باشد.

نمایش‌های «۵۵ دقیقه» به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، «هفت سین» به کارگردانی مالک آبسالان از ایلام، «دیروز تو، امروز ما» به کارگردانی معصومه عموری از خوزستان، «راز دیوان» به کارگردانی محمود عیسی‌پور از البرز که توسط هئیت کارشناسی و داوری برای حضور در سومین همایش انتخاب شده‌اند طی روز‌های آینده در این جشنواره اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار