نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر:

حل مشکلات اقتصادی و معیشتی باید در سال جدید اولویت مسئولان باشد

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: مسئولان بر اساس منویات مقام معظم رهبری باید به حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و عدالت محوری توجه کنند.
کد خبر: ۳۳۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ - 21March 2019

حل مشکلات اقتصادی، معیشتی در سال جدید باید در اولویت باشدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تبریک سال 1398 و آرزوی خیر، برکت و موفقیت در همه عرصه‌های جامعه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: مسئولان ملی و استانی در سال جدید باید در راستای گام دوم انقلاب همه در کنار هم در خدمات رسانی به مردم تلاش مضاعفی کنند.

وی سال جدید را سال پیشرفت‌ و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه دانست و گفت: مسئولان بر اساس منویات مقام معظم رهبری توجه به حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و عدالت محوری را در اولویت قرار دهند تا بتوان از گردنه‌های ایجاد شده با موفقیت عبور کنیم.

امام جمعه بوشهر، بهار را فصل شکوفایی دانست و تصریح کرد: همانگونه که بهار شکوفایی می‌آورد باید مسئولان در سال جدید شکوفایی انقلاب اسلامی را رقم بزنند و در خدمت مردم باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری توجه ویژه به جوانان و رفع مشکلات اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: ایران در 40 سال در مقابل تمامی دشمنی‌‌ها مقاومت کرد و اکنون نوبت این رسیده که پیشرفت‌آفرینی در همه ابعاد و مراتب فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علم و فناوری باشد.

وی با تاکید بر توجه به رفع گرانی، رکود و بیکاری خاطرنشان کرد: مسئولان ملی بیشتر به استان بوشهر توجه کنند و رفع گرانی، تورم و رکود و رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی، معیشت و آب آشامیدنی را در اولویت برنامه‌ها قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رفع مشکلات فرهنگی و گسترش حوزه‌های آموزش عالی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: توجه به مشکلات خانواده و تحکیم بنیان خانواده امسال بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر این نکته که مسئولان باید در آزمون‌های پیش‌رو سربلند بیرون بیایند عنوان کرد: همانگونه که مردم در امتحانات موفق بیرون آمدند مسئولان باید در راستای خدمت رسانی سربلند بیرون بیایند و در خدمت مردم قدرشناس باشند چراکه در 40 سال گذشته نشان دادند که پایبند نظام اسلامی و در خدمت نظام و ولایت‌مدار هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با آرزوی موفقیت در سال جدید افزود: امید است در سال جدید توام با خیر و برکت و رفع مشکلات باشد و امید می‌رود امسال که با نام امیرالمومنین(ع) آغاز شده با خوشی آغاز کنند و همانگونه که حضرت علی (ع) در خدمت مردم بود مسئولان نیز در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار