ما پیروزیم-۳۷۸/ سرهنگ ورپشتی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تاثیر مثبت اردو‌های راهیان نور در انتقال بخش مهمی از تاریخ به نسل جوان

راوی دفاع مقدس گفت: اردو‌های راهیان نور در انتقال بخش مهمی از تاریخ به نسل جوان تاثیر مثبتی داشته است.
کد خبر: ۳۳۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ - 21March 2019

تاثیر مثبت اردو‌های راهیان نور در انتقال بخش مهمی از تاریخ به نسل جوانسرهنگ پاسدار «یزدان بخش ورپشتی» راوی دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس به راهیان نور، با اشاره به اهمیت اردو‌های راهیان نور اظهار داشت: امسال استقبال خوبی از اردو‌های راهیان نور شد و خوشبختانه شاهد بودیم که بسیاری از جوانان متولدین دهه هفتاد و هشتاد به اردو‌های راهیان نور آمدند که این موضوع اهمیت این اردوهارا نشان می‌دهد.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور باعث می‌شود بسیاری از سوالات جوانان در مورد هشت سال دفاع مقدس پاسخ داده شود.

راوی دفاع مقدس ادامه داد: امسال کار ما در روایت دفاع مقدس بسیار اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های قبل دارد؛ زیرا دشمن از راه تبلیغات برای انحراف ذهن جوانان وارد شده است.

وی اظهار کرد: القائات فضای مجازی و تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای باعث شده است که جوانان دیده متفاوت‌تری نسبت به سال قبل نسبت به واقعیت‌های جنگ داشته باشند به همین منظور امسال سعی کردیم از بسته‌های فرهنگی بیشتری استفاده کنیم تا بتوانیم با جوانان ارتباط بهتری برقرار کنیم.

راوی دفاع مقدس گفت: راهیان نور انتقال بخش مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی به نسل جوان است و ما نیز باید به بهترین شکل این سند مهم تاریخی را به نسل جوان انتقال بدهیم تا خود آن‌ها به نسل بعدی سند‌های تاریخی دفاع مقدس را انتقال دهیم.

سرهنگ ورپشتی در پایان گفت: اردو‌های راهیان نور بسیار مقدس است و از جوانان می‌خواهم قدر این مکان‌های مقدس را بدانند.

انتهای پیام/ ۲۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار