در بیانیه سازمان بسیج رسانه مازندران مطرح شد؛

اتحاد و همبستگی مردم و مسئولان مازندران برای دفع بحران سیل

در بیانیه سازمان بسیج رسانه مازندران در پی وقوع سیل در استان آمده‌است: بارش باران در رحمت الهی را به روی سرزمین ما گشود، حال این گشایش هرچند مشقاتی را برای مردم شریف، آن هم در آستانه سال نو در پی داشت؛ اما در مقابل شاهد اتحاد و همبستگی گسترده مردم و مسئولین برای دفع بحران و رفع مشکلات ناشی از آن بودیم که در نوع خود این حجم از خدمات رسانه بسیار چشم گیر است.
کد خبر: ۳۳۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ - 22March 2019

اتحاد و همبستگی مردم و مسئولین مازندران برای دفع بحران سیلبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سازمان بسیج رسانه مازندران در حمایت از مردم بحران زده، پیگیری استاندار مازندران، خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین انعکاس درخور شأن توسط رسانه‌های استان در پی جاری شدن سیل اخیر بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده‌است: درحالی‌که همه مازنی‌ها روزهای پایانی سال، ورود مسافران و گردشگران را به نظاره نشسته بودند، رحمت الهی میهمان همیشگی شمالی‌ها زودتر از مسافران به این استان سفر کرد؛ اما این بار متفاوت‌تر و پر بارش‌تر از هر زمان دیگری پهنای استان سرسبز را به دریاچه ای تبدیل کرد تا بخشی از هم استانی‌ها هنوز به استقبال عید نرفته، زحماتی را متحمل شوند.

هرچند رحمت الهی موجب پر آب شدن سد و آبندان‌های استان شد؛ اما رنج‌نامه دیگری از دفتر شمال گشوده شد و آن همه قصه تکراری و پر غصه به راه افتادن سیل در سرزمین پر باران ایران است.

بارش باران در رحمت الهی را به روی سرزمین ما گشود، حال این گشایش هرچند مشقاتی را برای مردم شریف، آن هم در آستانه سال نو در پی داشت، اما در مقابل شاهد اتحاد و همبستگی گسترده مردم و مسئولین برای دفع بحران و رفع مشکلات ناشی از آن بودیم که در نوع خود این حجم از خدمات رسانه بسیار چشم گیر است.

ناگفته نماند که باید این را هم در نظر داشته باشیم که پهنای سیل زدگی مازندران نیز بسیار گسترده است و بر کیفیت خدمات رسانی نیز قطعا اثر گذار خواهد بود، اما در این چند روز گذشته آنچه را شاهد بودیم، بیانگر درایت و جدیت همه مسئولین از دستگاه‌های اداری، امدادی، خدماتی، نظامی، انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و در رأس آن استاندار مازندران بود که اگر بگوئیم سال تحویل را فراموش کردند گزاف نخواهد بود و البته در نظام مقدس جمهوری اسلامی دست گیری و امداد و خدمات رسانی به امت اسلامی وظیفه یکایک متولیان و دست اندرکاران است که خدا را شکر در این بحران پیش آمده، مسئولین به خوبی ایفای نقش کردند.

در این حرکت جهادی به راه افتاده شاهد بودیم که تمامی دستگاه‌ها با جدیت پای کار آمدند و به ویژه حضور مستقیم حسین‌زادگان استانداری که فقط چند ماهی است سکان مازندران را در دست گرفته، در مناطق مختلف بحران زده و در جمع مردم نیز بسیار ستودنی است و در اخبار رسانه‌های استانی و سراسری و حتی بین المللی شاهد بودیم که چگونه با جدیت پای کار بودند.

فراموش نکنیم که نقش صاحبان قلم و اصحاب رسانه در این بحران بسیار سرنوشت ساز بود و خدا را شکر با انتشار لحظه به لحظه خبر و تصویر از این بحران، و اقدامات انجام شده برای کاهش مشکلات مردم دیار علویان بسیار ستودنی است و از همه خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران مازندران که برای حمایت از مردم و همچنین ایجاد جو آرام در جامعه با انعکاس واقعیات کمک کردند صمیمانه سپاسگزاریم و دست یکایک این بزرگواران را به گرمی می‌فشاریم.

البته ناگفته نماند که دامنه خرابی بسیار گسترده و خدمات رسانی به مردم نیز بسیار سخت‌تر است و همانگونه که خدمات رسانی از همان ساعات آغازین بحران با جدیت انجام شد، انتظار می‌رود تا پایان بحران و رفع کامل مشکلات مردم همگان وحدت رویه را حفظ کنند و ید واحد باقی بمانند تا هر چه زودتر زندگی عادی در مناطق سیل زده به جریان درآید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها