جانشین انتظامی استان کرمانشاه:

۳۸۰ گشت پلیس امنیت مسافران نوروزی را تامین می‌کنند

سردار «علیرضا مرزبانی» گفت: ۳۸۰ گشت برقراری نظم و امنیت کامل مسافران و میهمانان نوروزی کرمانشاه را در ایام تعطیلات را برعهده دارند.
کد خبر: ۳۳۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ - 22March 2019

۳۸۰ گشت پلیس امنیت مسافران نوروزی را تامین می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا مرزبانی» امروز (جمعه) در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) کرمانشاه اظهار داشت: از هفته‌ها پیش بحث تامین امنیت مسافران نوروزی در استان کلید خورد و خوشبختانه با زحمات همکاران شاهد رضایت خاطر این عزیزان هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به برقراری امنیت کامل برای مسافران و میهمانان نوروزی کرمانشاه گفت: 380 گشت پلیس در ایام تعطیلات وظیفه برقراری نظم و امنیت را برعهده دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر گشت‌های به کارگیری شده، حدود 40 ایستگاه پلیس نیز در کنار اماکن گردشگری، تفریحی، تاریخی و اقامتی مسافران و میهمانان نوروزی برپا شده است.

سردار مرزبانی با مهم ارزیابی کردن مقوله امنیت در ماندگاری مسافران و گردشگران گفت: تمام تلاش پلیس برقراری امنیت کامل برای هموطنانی است که کرمانشاه را برای مسافرت انتخاب کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کوچکترین احساس ناامنی می‌تواند تاثیر نامطلوبی در روحیه مسافران نوروزی داشته باشد و حتی ممکن است باعث شود آن‌ها در سال های آتی هیچگاه این استان را برای مسافرات انتخاب نکنند و این خوشایند استانی مانند کرمانشاه نیست.

وی تاکید کرد: پلیس خود را خادم مردم دانسته و تمام سعی و توانش را به کار می‌بندد تا لبخند رضایت را بر لبان مسافران نوروزی، هموطنان و همشهریانش بنشاند.

سردار مرزبانی در پایان به میهمان نوازی مردم کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: مردم این دیار با رفتار خوب خود باعث شده اند اکثر هموطنانی که کرمانشاه را برای مسافرت انتخاب کرده اند در پایان با خاطره ای خوش به شهر و دیار خود برگردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها