مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

مقاومت و پایداری رمز توسعه و بالندگی کشور است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: رمز توسعه و بالندگی کشور مقاومت و پایداری است و این ۴۰ سال ابتدایی ما توانستیم با تاسی از فرهنگ عاشورا از تمامی بحران‌ها عبور کنیم.
کد خبر: ۳۳۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ - 22March 2019

مقاومت و پایداری رمز توسعه و بالندگی کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران پیش از ظهر امروز در جمع معتکفان مرکز استان که با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران صورت گرفت ضمن عرض تسلیت وفات ام المصائب دخت امیر مؤمنان علی (ع) حضرت زینب کبری (س) و با اشاره به فرا رسیدن نوروز 1398، اظهار داشت: این بانوی مکرم و معظم اسلام الگوی ما در مقاومت و ایستادگی در برابر خصم است و امروز جمهوری اسلامی با تاسی از سیره و منش اهل بیت (ع) به ویژه سیره و منش پیام آور دشت کربلا حضرت زینب کبری (س) توانست در برابر قدرت‌های پوشالی ایستادگی کند و از همه مشکلات و سختی‌ها به عنوان یک فرصت بهره برداری کند.

وی در ادامه با اشاره به 40 سال ایستادگی و مقاومت جمهوری اسلامی در برابر همه توطئه‌ها، فشارها و تهدیدها و تحریم‌ها، افزود: رمز توسعه و بالندگی کشور مقاومت و پایداری است و این 40 سال ابتدایی ما توانستیم با تاسی از فرهنگ عاشورا از تمامی بحران‌ها عبور کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر عظیم الشان انقلاب در حرم مطهر رضوی در اولین روز از سال ۱۳۹۸ اشاره و تاکید کرد: گفتمان انقلاب اسلامی با مبانی و اصول اسلام ناب امروز جهان غرب را با چالش بسیار جدی مواجه کرده است و این در سایه مقاومت و پایداری محقق شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان و نخبگان و فرهیختگان جوان کشور زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند و ان شاء الله زمینه ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را هم فراهم خواهند کرد.

استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران در پایان از شرکت کنندگان در این مراسم معنوی در ابتدای سال تقدیر کرد و بیان داشت: یاران یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) در تقوا و پرهیزکاری سرآمد همه مردم جامعه هستند و این حضور شما قطعاً موجب خشنودی دل نازنین امام عصر (عج) خواهد شد و امیدواریم معتکفین عزیز در این خلوت معنوی برای سلامتی و تعجیل در ظهور آن حضرت ویژه دعا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار