امام جمعه اهل سنت کرمانشاه؛

با تدبیر مدیران می‌توان بر دشمنان غالب شد

ماموستا مُلا «محمد محمدی» با محکومیت اقدامات آمریکا و متحدانش علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: که با صبر و امیدواری و توکل به خداوند و تدبیر مدیران می‌توان مشکلات را برطرف کرد و بر دشمنان غلبه کرد.
کد خبر: ۳۳۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 22March 2019

با تدبیر مدیران می‌توان بر دشمنان غالب شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «محمد محمدی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی با تبریک سال نو به ملت ایران و به ویژه مردم استان کرمانشاه اظهار داشت: مردم، کارآفرینان و تولیدکنندگان برای حمایت از تولید داخلی و رونق آن در کنار هم باشند و به رشد و رونق این بخش کمک کنند.

محمدی در ادامه خطبه‌های خود آرزوی سالی پر از صلح و آسایش برای مردم کرد و از خداوند متعال خواست که در سال جدید مشکلات ملت ایران به خصوص معضل بیکاری جوانان را برطرف کند.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه با محکومیت اقدامات آمریکا و متحدانش علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: که با صبر و امیدواری و توکل به خداوند و تدبیر مدیران می‌توان مشکلات را برطرف کرد و بر دشمنان غلبه کرد.

ماموستا محمدی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های خود قدردانی از الطاف بیکران پروردگار را وظیفه هر فردی دانست و افزود: نعمات خداوند برای ما بی‌حد و حصر است و نباید با هر مشکلی از ذات باری تعالی گلایه کنیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نمازگزاران را به پرهیز از غیبت، دروغ و تهمت توصیه کرد و صدقه و احسان را موجب برکت و سلامت دانست و گفت: از کسانی که اسلام راستین را تبلیغ می‌کنند و با تفکرات تند و لاابالی به سختی و بدون توقع مبارزه می کنند، قدردانی کرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه‌های خود از وحدت و برادری مردم کرمانشاه در سال 97 نیز قدردانی کرد و افزود: مردم کرمانشاه در طول تاریخ همواره متحد و منسجم در کنار هم ایستاده اند و در مقابل هجمه های اختلاف افکنانه دشمنان ایستاده اند.

ماموستا محمدی همچنین بر صله رحم و بخشش اشتباه دیگران نیز تاکید کرد و افزود: خداوند را باید در همه حال ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانیم و به آنچه توسط دین توصیه شده عمل کنیم و یقین داشته باشیم خداوند ما را کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار