نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

اولویت امسال کشور معیشت و اقتصاد است

آیت‌الله سید احمد میر عمادی گفت: اولویت امسال کشور معیشت و اقتصاد است، بنابراین انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری بر اساس نیاز اصلی کشور بود.
کد خبر: ۳۳۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ - 22March 2019

اولویت امسال کشور معیشت و اقتصاد استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» امام جمعه خرم آباد ظهر امروز در اولین خطبه‌های نماز جمعه سال جدید  با اشاره به وفات حضرت زینب (س) اظهار داشت: این بانوی بزرگوار مظهر صبر و بردباری و همچنین اسوه ایمان و استقامت هستند که در معرفت و عبادت بی‌نظیر است.

وی افزود: حضرت زینب (س) از علم ذاتی برخوردار بودند، علمی که همراه با بصیرت و موقعیت‌شناسی است و در تمام لحظات زندگی خود عنایت خاصی به عبادت و ولایت داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به سالروز تهاجم رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه قم و عملیات شکوهمند فتح‌المبین اشاره و عنوان کرد: عملیات فتح‌المبین از عملیات پرافتخار دوران دفاع مقدس بوده به‌ طوری‌ که رزمندگان اسلام ضربه سنگینی به رژیم بعث عراق وارد کردند؛ برای نخستین بار فرماندهی عملیات به دست جوانان سپرده شد و اعتماد به جوانان سبب پیروزی عملیات شد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از طرف مقام معظم رهبری بیان کرد: در دهه پنجم انقلاب جوان‌گرایی مدنظر مقام معظم رهبری است و این به معنای پیر زدایی نیست بلکه باید افراد صاحب‌تجربه، دانسته‌های خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال رونق تولید نام‌گذاری کردند و این نام‌گذاری اهمیت ویژه‌ای دارد تصریح کرد: اولویت امسال کشور معیشت و اقتصاد است، بنابراین انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری بر اساس نیاز اصلی کشور بود.

وی با بیان اینکه رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و حفظ اقتصاد کشور در گرو رونق تولید است خاطرنشان کرد: رونق تولید امید ایجاد می‌کند بنابراین از مسئولان استان انتظار داریم از همین ابتدای سال به فکر راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل‌ شده باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به عملیات تروریستی در نیوزیلند گفت: بیش از 50 نفر از نمازگزاران در این عملیات به شهادت رسیدند که حادثه بسیار تلخی بود.

وی اظهار داشت: متأسفانه دنیای استکبار و غرب از کنار این مسئله به‌ راحتی عبور کردند و حاضر نشدند نام این عملیات را عملیات تروریستی بگذراند در صورتی‌ که این عملیات تروریستی اسلام هراسی است که در غرب دنبال می‌شود؛ آن‌ها از اسلام می‌ترسند و می‌خواهند چهره اسلام را بد جلوه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار