امام جمعه گناوه:

مدیران جهادی عزم خود را برای مقابله با جنگ اقتصادی جزم کنند

حجت‎الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی گفت: مدیران جهادی کشور باید عزم خود را برای مقابله با جنگ اقتصادی جزم کنند.
کد خبر: ۳۳۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ - 22March 2019

آینده از آن مجاهدان اسلام خواهد بود

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه در خطبه‌های اولین جمعه سال 98 با تبریک سال جدید اظهار داشت: امید است امسال که با نام امیرالمونین (ع) آغاز شده سالی پر خیر و برکت برای همه باشد و بتوان تحولی درون قلب‌های خود در این سال جدید و بهار معنوی ماه رجب ایجاد کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به نام سال رونق تولید گفت: سال ۹۷ که دشمنان نظام اسلامی از آن به نام سال تابستان داغ یاد کرده بودند علی‌رغم همه توطئه‌ها، تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان با صلابت، بصیرت و همت ملت غیور ایران با سربلندی به پایان رسید.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: امروز چنین بیان می‌شود که جوانان از مسائل مذهبی فاصله گرفته اند اما مقام معظم رهبری در سخنرانی خود به نقش عظیم جوانان اشاره کردند و آنها را آینده سازان مملکت معرفی می‌کند و این همت جوانان بود که به تعبیر رهبری توانستند از سال ۹۷ با همه مشکلات و تنش‌های به وجود آمده عبور کنند.

وی اضافه کرد: امروز نیز جوانان ما بر سفره معنوی اعتکاف حضور دارند و این در هیچ جای دنیا یافت نمی‌شود که جوانان با پشت سر گذاشتن همه تعلقات دنیوی در خانه خدا خلوت گزینند.

وی با اشاره به اینکه مشکل اقتصادی به عنوان مشکل اساسی مملکت دغدغه همیشگی مقام معظم رهبری است بیان کرد: قطعاً همه مسئولان مملکت در تلاشند تا این مشکل اساسی را رفع کنند.

امام جمعه گناوه افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری در اجتماع مردم مشهد، مشکلاتی که برای اقتصاد کشور ما به وجود آمده قسمتی مربوط به آمریکا و اروپایی‌ها و قسمتی نیز مربوط به مدیریت‌های نابکار است که اگر امسال از مدیران جهادی و عاشق کار و آنهایی که می‌توانند برای آینده کشور برنامه داشته باشند استفاده شود این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کاهش ارزش پول ملی، کاهش قدرت خرید مردم، تعطیلی برخی از کارخانه‌ها، واگذاری برخی کارخانه‌ها به خاطر نفوذ و رانت برخی از اشخاص از نمونه مشکلات اقتصادی در سخنان رهبری بود اضافه کرد: رهبری بر خلاف برخی که سال ۹۸ را سال تهدیدها دانسته اند، سال ۹۸ را سال فرصت‌ها بیان کردند که باید مشکل اقتصادی که مشکل اساسی کشور است حل شود.

رکنی حسینی گفت: رهبری حکومت سعودی را بدترین حکومت منطقه دانستند که یک حکومت ظالم، فاسد، وابسته و دیکتاتور است و با پیش بینی مقام معظم رهبری آینده از آن مجاهدان اسلام خواهد بود.

وی با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) بانویی که برای جامعه بشریت الگو و اسوه است و صبر، استقامت، بزرگواری، پیام رسانی، عفت و حیای آن حضرت الگوی جهانیان است.

رکنی حسینی اضافه کرد: آن حضرت با عفت و حیای فاطمی و صلابت و بلاغت علوی توانست دودمان بنی امیه را بر باد دهد و ظالم را رسوا کند.

وی گفت: یاد همه شهدای مدافع حرم که هزاران کیلومتر از منزل خود سفر کردند تا از حریم امامت و ولایت دفاع کنند و با نثار جان خود فرصت تعدی به حرم بانوی کربلا را ندادند در این روز گرامی می‌داریم.

نظر شما
پربیننده ها