نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد؛

بهبود اقتصاد و معیشت مردم با حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید

نماینده ولی فقیه در مازندران به تشابه نام امسال با سال گذشته اشاره کرد و گفت: با اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید باید راهکارهای مناسبی برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم ایجاد کرد.
کد خبر: ۳۳۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ - 22March 2019

بهبود اقتصاد و معیشت مردم با حمایت از کالای ایرانی و رونق تولیدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری اظهار داشت: نام سال که تحت عنوان «رونق تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده می‌تواند در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بسیار کارساز باشد.

وی اضافه کرد: نامگذاری سال که همه ساله بر اساس نیاز کشور توسط مقام معظم رهبری اعلام می‌شود باید در دستورکار عموم مسؤولان قرار گرفته و در تمام اقداماتشان لحاظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به تشابه نام امسال با سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: با اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید باید راهکارهای مناسبی برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم ایجاد کرد.

این مسؤول از سال فرصت‌ها، افزایش اشتغال، اصلاح نظام بانکی، حل معیشت مردمی، بهبود وضعیت جوانان به عنوان خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان در سخنان گام دوم انقلاب بیش از 50 بار از جوانان نام بردند.

طبرسی گفت: مازندران نیز دارای مشکلات فراوانی است که باید توسط مسؤولان کشوری و استانی حل شود.

وی از ایجاد تفرقه بین مسلمانان به عنوان یکی از مشکلات بزرگ مسلمانان یاد کرد و افزود: آنان با جمعیت بیش از یک میلیاردی در صورت اتحاد می‌توانند بزرگ‌ترین قدرت جهان باشند.

امام جمعه ساری از بی‌تفاوتی برخی از سران کشورهای اسلامی انتقاد کرد و گفت: هرگونه اقدام رذیلانه دشمنان از اسلام هراسی آنان است و با حمله به مساجد و به شهادت رساندن نمازگذاران این ضعف بزرگشان را تثبیت کرده‌اند.

این مسؤول از آمریکا و نظام صهیونیستی به عنوان بزرگ‌ترین دشمنان اسلام نام برد و افزود: هم اینک بسیاری از کشورهای اسلامی با پیروی از جمهوری اسلامی خواب خوش را برای این بدخواهان حرام کرده‌اند.

طبرسی فرارسیدن عید نوروز را به عموم مردم تبریک گفت و از آنان خواست این ایام را با رفتن به مزار شهدا و سرکشی به خانواده‌شان سپری کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار