امام جمعه موقت الشتر:

ضعف مدیریتی از عوامل مشکلات اقتصادی است

حجت‌الاسلام پرویز صالحی گفت: مشکل عمده کشور مسائل اقتصادی است که بخشی از آن مربوط به تحریم‌های غرب و بخشی هم ضعف مدیریتی در جامعه است.
کد خبر: ۳۳۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰ - 22March 2019

ضعف مدیریتی از عوامل مشکلات اقتصادی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «پرویز صالحی» امام جمعه موقت الشتر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  این شهر ضمن تبریک سال نو با اشاره به مناسبت های پیش رو اظهار داشت: دوم فروردین ماه مصادف شده است با وفات حضرت زینب (س)، بانوی پیام رسان حادثه عاشورا که نقش مهم و مؤثری در حفظ نام و یاد امام حسین(ع)، اصحاب و یارانش داشت.

وی گفت: دوم فروردین سالروز عملیات غرور آفرین فتح‌المبین و آزادسازی بخش عمده ای از منطقه غرب شوش، رودخانه کرخه تا موسیان است که سرآغاز عملیات بیت‌المقدس  شد.

امام جمعه موقت الشتر عملیات بیت المقدس را نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی  دانست و افزود: با مجاهدت و رشادت رزمندگان ایرانی، در عملیات بیت المقدس خیلی از بخش‌های خوزستان که در تصرف عراق بود، آزاد شد و به خاک میهن بازگشت.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به سال «رونق تولید»، بیان کرد: نامگذاری امسال به سال رونق تولید، نشان می‌دهد که همگی باید برای ارتقای وضعیت اقتصاد و تولید کشور تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: مشکل عمده کشور مسائل اقتصادی است که بخشی از آن مربوط به تحریم‌های غرب و بخشی هم ضعف مدیریتی در جامعه است که باعث نابسامانی هایی در اقتصاد کشور شده است.

امام جمعه موقت الشتر ورود جوانان لایق و شایسته به عرصه مدیریتی کشور را یکی از راه حل های  رفع مشکلات اقتصادی دانست و خاطر نشان کرد: جوانان برای حل مشکلات اقتصادی و مدیریت کشور باید وارد میدان شوند چراکه این جوانان با عزم، اراده و دانش روز می‌توانند مشکلات را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه سال 98 سال فرصت هاست، یادآور شد: ما امروز بیشتر از همیشه نیاز به مدیریت جهادی داریم و دولت باید شب و روز در خدمت مردم باشد و مردم نیز با اتحاد و همدلی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات کشور به کار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها