امام جمعه آبدان:

فرمایشات مقام معظم رهبری تکلیف‌ساز است

حجت‌الاسلام مصطفی ارتفاعی گفت: این فرمایشات تنها یک سخنرانی معمولی و نصیحت نیست و سخنان مقام معظم رهبری تکلیف‌ساز است.
کد خبر: ۳۳۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳ - 22March 2019

فرمایشات مقام معظم رهبری تکلیف‌ساز است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام مصطفی ارتفاعی امام جمعه آبدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب (س) اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال هم خط حرکت را در اولین سال گام دوم انقلاب برای ما نشان دادند و وظیفه مردم و مسؤولان مشخص شد.

وی گفت: این فرمایشات تنها یک سخنرانی معمولی و نصیحت نیست و سخنان مقام معظم رهبری تکلیف‌ساز است، زیرا از زبان حجت امام زمان (عج) بیان شده است و ما باید به نکته‌های خاص بیانات ایشان توجه کنیم و در مسیر تحقق آن گام برداریم .

ارتفاعی با اشاره به آغاز سال نو و ورود مسافران و مهمانان نوروزی به بخش آبدان بیان کرد: استفاده از تمامی ظرفیت ها برای پذیرایی مناسب از مسافران و مهمانان نوروزی از سوی همه مسؤلان و حتی اقشار مختلف مردم نیز ضروری است .

خطیب نماز جمعه آبدان ادامه داد: این ایام بهترین فرصت در راستای معرفی فرهنگ غنی و همچنین ظرفیت‌های هنری و مهمان‌نوازی مردم بخش آبدان است و همه ما باید از این فرصت برای معرفی هر چه بهتر بخش آبدان به مسافران و مهمانان نوروزی استفاده کنیم .

ارتفاعی در بخش دیگری از سخنان خود به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری هر ساله با جهان‌بینی و دور‌اندیشی خاص خویش سال‌ها را نام‌گذاری می‌کنند و امسال نیز به عنوان سال رونق تولید ملی نام‌گذاری شده است .

وی افزود: برای اجرایی کردن شعار سال ، کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار