امام جمعه بروجرد:

شعار سال با عمل کردن به آن محقق می‌شود

حجت‌الاسلام علی حسینی گفت: تحقق شعار سال در گرو عمل کردن به آن است و با تقویت کارگاه های کوچک میتوان تولید و اشتغال را رونق بخشید.
کد خبر: ۳۳۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹ - 22March 2019

شعار سال با عمل کردن به آن محقق می شودبه گزارش  دفاع پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به نامگذاری شعار سال اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امسال را سال رونق تولید نامگذاری کردند که تحقق این شعار در گرو عمل به این شعار است.

وی اضافه کرد: رونق تولید در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و در صنایع کوچک بسیار مهم است و باید تقویت شود که روستائیان نیز باید به رونق تولید توجه ویژه کنند و با تولید  محصولات کشاورزی و دامداری به رونق تولید در کشور کمک کنند.

به گفته وی مسئولان اجرایی باید از تولیدات خانگی روستائیان حمایت کنند و با تقویت کارگاه های کوچک اشتغال را رونق ببخشند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: امسال سال فرصتهاست و نباید مسئولان اجرایی کشور تحت تاثیر دشمن باشند چرا که دشمن 40 سال است که ما را تهدید می کند ولی کاری از پیش نبرده است.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سخنان رهبری در جمع مردم مشهد افزود: رهبری فرمودند دشمن قصد مجهز کردن عربستان به سلاح موشکی را دارد و  ما از این کار دشمن ناراحت نیستیم زیرا به زودی این تجهیزات به دست مجاهدان اسلام خواهد افتاد.

وی در بخش دیگری با اشاره به حادثه تروریستی در مسجد نیوزلند گفت: این کار افراطی های منحرف متاثر از تبلیغات شوم دشمنان بود که انجام دادند.

حجت الاسلام حسینی سالها حمله عربستان به سمن را رسیوایی برای عربستان برشمرد و اضافه کرد: پنج سال است که عربستان به یمن حمله کرده و در این سالها تنها رسوایی نصیب عربستان شده و خون پاک کودکان بیگناه یمن، رژیم آل سعود را نابود خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفرهای نوروزی و آمار بالای تصادفات افزود: با توجه آمار تلفات تصادف جای تاسف است که برخی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند در صورتی که باید با حوصله رانندگی کرد تا این گونه حوادث تلخ رخ ندهد.

وی با اشاره به سالروز عملیات فتح المبین افزود: عملیات فتح المبین عملیاتی بود که بعثی ها را شوکه کرد و 15 هزار اسیر از دشمن در این عملیات گرفته شد.

امام جمعه بروجرد ضمن عرض تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) گفت: این بانوی بزرگ از عظمت بالایی برخوردار بود و باید زینب گونه رفتار کنیم تا پیام شهدا را به نسل های بعدی برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار