امام جمعه دلوار:

رونق تولید باید مورد توجه همه مسئولان و مردم قرار گیرد

حجت‌الاسلام علی زاهددوست گفت: تولید ملی در شرایط کنونی کشور عمل صالح است و زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم می‌کند در همین راستا باید همه با کمک هم شعار امسال را عملیاتی کنیم.
کد خبر: ۳۳۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶ - 22March 2019

تولید ملی در شرایط کنونی عمل صالح است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب (س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) الگوی صبر و استقامت و تحمل سختی و مصیبت‌ها است. آن حضرت در سخت‌ترین شرایط حکیمانه‌ترین و مدبرانه‌ترین اقدام را انجام داد.

وی با تبریک سال جدید و نوروز ۱۳۹۸ گفت: رهبر عزیز و بصیر انقلاب در ادامه نام‌گذاری سال‌های گذشته امسال را سال رونق تولید نامیده‌اند که باید مورد توجه همه مسئولان و مردم قرار گیرد.

امام جمعه دلوار تاکید کرد: شعار رونق تولید شعار پرمغزی است و رافع بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی جامعه ماست. تولید ملی در این شرایط کنونی عمل صالح است و زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم می‌کند در همین راستا باید همه با کمک هم شعار امسال را عملیاتی کنیم.

وی تصریح کرد: غرب اقتصاد ایران را هدف گرفته اما این به معنای تسلیم شدن ما در برابر غربی‌ها نیست، ما نباید از توانایی‌های خود در حوزه اقتصاد و تولید غافل شویم. دولت هم باید برای رونق تولید زمینه سازی کند و قوانین دست و پا گیر تولید را حذف کند و نظارت را برای تقویت تولید بیشتر کنند.

زاهددوست افزود: توانایی شکست دشمنان در تحریم‌های ناعادلانه‌ای که بر ایران اعمال کرده‌اند را داریم و می‌توانیم با همکاری و مشارکت مردم و دولت دشمنان را در جنگ اقتصادی نیز به زانو در بیاوریم.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: وعده‌ها، برنامه‌ها و اعتبارات خوبی در این سفر برای استان لحاظ شده که امیدوارم با پیگیری نمایندگان استان و استاندار محترم این اعتبارات اختصاص یابد و وعده‌ها در حد عدد و ارقام روی کاغذ نماند.

امام جمعه دلوار اظهار داشت: مسئله تکمیل پروژه محور بوشهر به دیر اولویت مردم این منطقه است و با خبر شدیم که این پروژه هم جز مصوبات این سفر قرار گرفته است و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد تکمیل این محور باشیم.

وی با اشاره به گشت تفریحی دریایی نوروز در استان بوشهر اضافه کرد: با گردشگری مخالف نیستیم بلکه با فساد و کارهای ضد ارزش دینی صد در صد مخالفیم. نسبت به گشت‌های دریایی از بخشدار و مسؤولین شهرستان تقاضا می‌کنم مراقب برخی اقدامات خلاف شرع و ضد ارزشی باشند. دریا و امکانات مال مؤمنین است و با فساد و انجام کارهای ضد ارزش دینی مخالفیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار