مراسم بزرگداشت شهدای عملیات فتح‎المبین در بوشهر برگزار شد

آئین بزرگداشت شهدای فتح‌المبین با مشارکت کانون فرهنگی و هنری توحید و با همکاری سپاه امام صادق (ع) در بندر بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ - 22March 2019

بزرگداشت شهدای عملیات فتح المبین در بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ احمد شیروانی از فرماندهان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در آئین بزرگداشت شهدای فتح‌المبین به تببین آرمان و اهداف نهضت حسینی و انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت: مرگ سرخ از زندگی ننگ و تحت سیطره حکومت‌های شیطانی بهتر است.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) مظهر آزادگی و ظلم ستیزی است، گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در راه دفاع از دین اسلام و آرمان انقلابی اش در کربلا به شهادت رسید.

سرهنگ شیروانی تصریح کرد: امنیت و نصرت‎های پی در پی مسلمانان موحد و کشورهای اسلامی مدیون ایثار و نقش هدایت گرانه اهل بیت نبی اکرم (ص) است.

وی عنوان کرد: ولایت پذیری و وحدت کلمه مردم ایران همراه با استقامت و پایداری بر اهداف موجب شد که وعده الهی «جاء الحق و زهق الباطل» را برای جمهوری اسلامی ایران محقق و به ارمغان آورد و این آرمان قرآنی «جاء الحق و زهق الباطل» باید در زندگی نسل جوان جامعه نهادینه گردد.

آئین بزرگداشت شهدای فتح‌المبین که از سوی پایگاه مقاومت صاحب‌الزمان (عج) و با مشارکت کانون فرهنگی و هنری توحید و با همکاری سپاه امام صادق (ع) در مسجد توحید منطقه ۱ بندر بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار