امام‌جمعه کوهدشت:

دانش پهپاد نماد اقتدار ایران در عرصه بین‏‌المللى است

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی دانش پهپاد را نماد جدید اقتدار ایران در عرصه منطقه ‏اى و بین‏‌المللى برشمرد و گفت: رزمایش پهپادى اخیر ایران در جزیره قشم و در كنار ناوها و پایگاه‏هاى دشمن در خلیج‌فارس، جهان را متوجه قدرت ایران کرد.
کد خبر: ۳۳۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ - 22March 2019

دانش پهپاد نماد اقتدار ایران در عرصه بین‏ المللى استبه گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» در خطبه‌های نماز جمعه سال جدید شهرستان کوهدشت اظهار  داشت: خداوند متعال با چشم، دیده نمی‌شود ولی بایستی قرآن، اهل‌بیت (ع) و علمای دین که تابلو خدا هستند را در مقابل چشم خود بگذاریم و در مسیر الهی قدم برداریم.

وی افزود: محرک واقعی بایستی خداوند متعال باشد، چراکه انسان بایستی فعالیت خود را در آن مکانی که مورد رضایت الهی هست، پیاده کند.

خطیب جمعه کوهدشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبرى در جمع اعضاى مجلس خبرگان‏ اظهار داشت: حضرت آقا در زمینهٔ نحوه مواجهه و برخورد با مشکلات و چالش‌ها ده محور اساسی را بیان نمودند که عبارت‌اند از: مواجه ابتكارى ، امیدوارانه ، شجاعانه ، مدبرانه ، تهدیدنگر ، شناختن ،كنترل احساسات، رعایت ضوابط شرعى و قانونی، در نظر گرفتن تجارب ، انگشت اتهام به‏ سوى دشمن که این موارد چراغ راه حركت درست ما براى اداره جامعه و زندگی شخصى است.

طهماسبی الگوى قرآنى را، راه‌حل مواجهه با چالش‏هاى فراروى كشور برشمرد و تصریح کرد: در بیانیه گام دوم به تدبیر و تقویت اقتصاد مستقل کشور اشاره ‌شده است که برای پیاده کردن شعار امسال که «رونق تولید» است بایستی تولید افزایش‌ یافته و این کار سرمایه، مدیریت دقیق، نظارت هوشمندانه، توزیع عادلانه و شناسایی ظرفیت‌های هر منطقه را می‌طلبد.

وی با اشاره به ترس دشمنان از رویارویی نظامی علیه ایران خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت شعار «حمایت از كالاى ایرانى» تا اندازه‌ای انجام شد ولی تا حد مطلوب فاصله زیادی داریم که امیدواریم در آینده نزدیک به آن برسیم. 

خطیب جمعه کوهدشت دانش پهپاد را نماد جدید اقتدار ایران در عرصه منطقه ‏اى و بین‏ المللى برشمرد و عنوان داشت: رزمایش پهپادى اخیر ایران در جزیره قشم و در كنار ناوها و پایگاه‏هاى دشمن در خلیج‌فارس، جهان را متوجه قدرت ایران کرد که همان قدرت دین، اسلام و مدیریت جهادی است.

طهماسبی با اشاره به حمله تروریستی به مسلمانان دو مسجد «نور» و «لینوود» نیوزیلند، این عمل را نژادپرستانه خواند و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در حرم مطهر رضوی کانال مالی میان ایران و اروپا را به یک شوخی تلخ تعبیر کرد و فرمودند که اروپائیان از پشت خنجر زده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار