ما پیروزیم-/۴۰۰

راهیان نور مولفه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در برابر تهدید و تحریم دشمن است

دادستان خراسان شمالی راهیان نور را مولفه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در برابر تهدید، تحریم و جنگ نرم دشمن برشمرد.
کد خبر: ۳۳۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ - 23March 2019

راهیان نور مولفه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در برابر تهدید و تحریم دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‎السلام «اسدالله جعفری» دادستان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران استان مازندران در مناطق عملیاتی جنوب با اشاره به شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب «رونق تولید» نامگذاری شد، اظهار داشت: چند سال است رهبر معظم انقلاب نام گذاری سال را محور اقتصادی و معیشتی مردم قرار می‌دهند و این نشانگر اهمیت موضوع است.

دادستان خراسان شمالی دستاوردهای انقلاب اسلامی را در زمینه‌های پزشکی، نانو و صنعت دفاعی که در جهان و منطقه دارای رتبه است، بسیار مهم برشمرد و ادامه داد: در حوزه اقتصادی که به عدالت اجتماعی برمی‌گردد نیازمند تلاش و توجه بیشتری هستیم.

جعفری با تاکید بر این مطلب که باید نگاه‌مان به داخل و اقتصاد درون زا باشد، خاطر نشان کرد: غرب با توجه به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در حوزه مقاومت با پروژه اسلام هراسی در تلاش برای تضعیف و سرنگونی نظام اسلامی است و ما نمی‌توانیم به عهد و پیمان آمریکا و اروپا خوشبین باشیم و نباید به آن تکیه کنیم.

دادستان سابق مازندران با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان به ویژه استکبار جهانی افزود: می‌توانیم با تکیه بر داشته‌ها و همچنین روحیه جهادی و تفکر انقلابی در جهت رونق تولید و تحقق اقتصادی مقاومتی از گردنه‌هایی که دشمنان ایجاد کردند با سرافرازی عبور کنیم و موانع و مشکلا ت را از سر راه سرمایه گذاری تولید برداریم.

جعفری تدبیر درست، کار و تلاش مضاعف، روحیه جهادی و تفکر انقلابی را شاخصه‌های اصلی برای تحقق شعار سال دانست که مسئولین با داشتن این شاخص‌ها می‌توانند منویات رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانند.

دادستان خراسان شمالی در پایان سخنان خود راهیان نور را مولفه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در برابر تهدید و تحریم و جنگ نرم دشمن برشمرد و تصریح کرد: اثر بخش‌ترین و کارآمدترین فرهنگی که می تواند روحیه جهادی و تفکر انقلابی را در جوانان تقویت کند، فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی به پیوند نسل سوم و چهارم انقلاب با دوران طلایی دفاع مقدس و سیره شهدایی که با اخلاص و توکل توانستند در جنگ غیرممکن‌ها را ممکن کنند، اشاره و تاکید کرد: دولت باید راهیان نور را در صدر اولویت‌های فرهنگی خود قرار داده و در این زمینه سرمایه‌گذاری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار