مسئول سازمان بسیج سازندگی قم خبر داد؛

فعالیت نوروزی ۱۱۰ گروه جهادی از بسیجیان قم در داخل و خارج این استان

علی دستوری از فعالیت ۸۰ گروه جهادی از بسیجیان قم در داخل استان و ۳۰ گروه جهادی دیگر در خارج از استان در ایام نوروز ۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ - 23March 2019

فعالیت نوروزی ۱۱۰ گروه جهادی از بسیجیان قم در داخل و خارج استانبه گزارش دفاع‎پرس از قم، «علی دستوری» مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به فعالیت نوروزی گروه‌های جهادی اظهار داشت: به لطف الهی سال به سال شاهد هستیم که اردو‌های جهادی با شور و اشتیاق و رونق بیش از پیشی در سراسر ایران اسلامی از جمله روستا‌ها و مناطق شهری محروم و کم برخوردار برگزار می‌شود.

وی افزود: این اردو‌ها به خصوص در ایام تعطیلات نوروز، نشان‎دهنده عزم، اراده و ایمان بالای نسل جوان انقلابی در مسیر محرومیت‌‎زدایی است.

دستوری افزود: این اردو‌ها در عرصه‌های گوناگون عمرانی و اقتصادی، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ... برگزار می‌شود و جهادگران به خصوص چند روز مانده به عید نوروز تا آخر تعطیلات به فعالیت خدمت رسانی و محرومیت‎زدایی در این عرصه‌ها اهتمام می‌ورزند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم همچنین در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی استان قم در ایام نوروز اظهار داشت: در مجموع ۱۱۰ گروه جهادی از قم در ایام نوروز ۹۸ در داخل و خارج از استان فعالیت می‌کنند که ۸۰ گروه جهادی در داخل استان شامل مناطق حاشیه‌ای شهر مقدس قم و نیز روستا‌ها و دهستان‌های محروم استان به خدمت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: ۳۰ گروه دیگر نیز در استان‌های کرمانشاه (مناطق زلزله زده سرپل ذهاب)، سیستان و بلوچستان، کرمان، لرستان، خوزستان، فارس، اصفهان و گیلان در جهت محرومیت‌زدایی فعالیت جهادی می‌کنند.

نتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها