ما پیروزیم- ۳۹۸/ سردار حمیدی در گفت‎وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

برقراری حداکثر امنیت جاده‌ای در مسیر‌های راهیان نور/ افزایش تردد‌ در جاده‌های کشور

رئیس پلیس راهور ناجا از برقراری حداکثر امنیت جاده‌ای در مسیر‌های راهیان نور خبر داد و گفت: در مناطق مرزی خصوصاً در استان خوزستان و یادمان‌های دفاع مقدس شاهد رشد سفر‌های نوروزی هستیم.
کد خبر: ۳۳۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ - 23March 2019

برقراری حداکثر امنیت جاده‌ای در مسیر‌های راهیان نور/ افزایش تردد‌ در جاده‌های کشورسردار «محمدحسین حمیدی» رئیس پلس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به شرایط جوی کشور اظهار داشت: علی‌رغم اینکه شرایط جوی کشور در مناطق مختلف با بارندگی همراه است، اما به لطف خدا با افزایش تردد‌ها مواجه هستیم.

وی گفت: در مناطق مرزی خصوصاً در استان خوزستان و یادمان‌های دفاع مقدس شاهد رشد سفر‌های نوروزی هستیم؛ حضور مردم و کاروان‌های راهیان نور نیز افزایش چشم‌گیری داشته‌ است.

رئیس پلس راه راهور ناجا افزود: افزایش سفر‌های راهیان نور نشان می‌دهد این حرکت خودجوش روز به روز در حال رونق بیشتری است که مایه افتخار ماست. مردم در این مناطق شاهد نحوه دفاع رزمندگان از خاک و ناموسمان خواهند بود.

سردار حمیدی ادامه داد: نسل‌های جدیدی که از حماسه‌های رزمندگان و ایثارگران تنها خاطراتی را شنیده‌اند در این مناطق حضور پیدا می‌کنند تا از نزدیک با رشادت‌های رزمندگانمان آشنا شوند تا بتوانند برای آینده مثمرثمر باشند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما به طور نامحسوس احترام ما نسبت به رزمندگانمان را رصد می‌کنند و می‌بینند که چگونه ما به شهدا احترام می‌گذاریم و یاد و خاطره آن‌ها را زنده‌ نگه می‌داریم.

رئیس پلس راه راهور ناجا در خصوص بارندگی‌های روز‌های آینده در سراسر کشور گفت: بارندگی در سطح جاده‌های کشور ادامه پیدا خواهد داشت، چراکه این طبیعت فصل بهار است.

سردار حمیدی تاکید کرد: هیچ‌گونه مشکل و خطر جاده‌ای در سطح جاده‌های منتهی به یادمان‌های دفاع مقدس سرزمین راهیان نور وجود ندارد. پلیس راهور ناجا با همکاری خادمین شهدا در کنار مردم عزیز است تا بتوانند حداکثر ایمنی را در سطح این یادمان‌ها ایجاد کنند.

وی در توصیه‌هایی به رانندگان گفت: رانندگان مسافت‌های طولانی را برای رسیدن به مقصد طی می‌کنند لذا نیازمند استراحت و تجدید قوا هستند تا ادامه سفر را بدون خطر ادامه دهند. در مسیر رفت و برگشت برخی رانندگان این نکات را جدی نمی‌گیرند که موجب خطر می‌شود چراکه تمرکز آن‌ها به مقصد است و این مسئله موجب حادثه می‌شود.

رئیس پلس راه راهور ناجا تاکید کرد: به رانندگان عزیز توصیه می‌کنیم استراحت کافی داشته باشند و از توقفگاه‌ها حتما استفاده کنند تا نوروز با نشاطی را برای هموطنان داشته باشیم.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار