دریادار خانزادی با خانواده شهدا و جانبازان نداجا دیدار کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در مناطق دوم و سوم نیروی دریایی ارتش با خانواده‎های معظم شهدا، جانبازان و کارکنان نمونه این مناطق دیدار کرد.
کد خبر: ۳۳۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ - 23March 2019

دریادار خانزادی با خانواده شهدا و جانبازان نداجا دیدار کردبه گزارش گروه دفاعی‎امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حسین خانزاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، همزمان با سومین روز از سال ۱۳۹۸ با حضور در مناطق دوم و سوم این نیرو مستقر در شهرستان کنارک و جاسک با خانواده‎های معظم شهدا، جانبازان و کارکنان نمونه این مناطق دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها، ضمن تقدیر و تشکر از صبر و شکیبایی خانواده‎های معظم شهدا و جانبازان خاطر نشان کرد: وجود پربرکت و بی‌منت شما عزیزان بهترین الگوی استقامت و شجاعت برای همه است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با قدردانی از خانواده بزرگ نیروهای مسلح افزود: خانواده‌های نیروهای مسلح باید بدانند که آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون همسران فداکار و از جان گذشته آنان هستیم و اگر همراهی همسران و خانواده‎های بزرگوار نباشد، ماموریت‎های محوله به نتیحه مطلوب نخواهد رسید.

امیر دریادار خانزادی در پایان با اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در دیدار با خانواده‎های نیروهای مسلح مبنی بر اینکه نیروهای مسلح در بنای رفیع و باشکوه نظام اسلامی نقش حساسی دارند که ایفای این نقش مهم، بدون همراهی، قدرشناسی و احساس افتخار خانواده‎های آنان ممکن نیست، تصریح کرد: نقش خانواده کارکنان نیروی دریایی ارتش در پیشبرد اهداف این نیرو بسیار موثر و بی‎بدیل است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار