مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد؛

امداد رسانی جمعیت هلال احمر مازندران به ۱۱ هزار سیل‌زده

مجتبی اکبری از امداد رسانی این جمعیت به بیش از ۱۱ هزار نفر از سیل‌زدگان در مناطق مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ - 23March 2019

امداد رسانی جمعیت هلال احمر مازندران به ۱۱ هزار سیل‌زدهبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مجتبی اکبری» مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به متاثر شدن ۱۲ شهرستان استان از بحران سیلاب اخیر، اظهار داشت: به محض دریافت هشدار هواشناسی و مدیریت بحران استان مبنی بر خطر احتمال وقوع سیلاب در مناطقی از مازندران، به تمامی عوامل امدادی و تیم‌های واکنش سریع اعلام آماده باش کامل دادیم.

وی افزود: پس از دریافت خبر وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان و درخواست کمک مردم، عوامل امدادی هلال احمراستان با تمام توان عملیاتی و پشتیبانی به کمک متاثران از این حادثه شتافتند و تاکنون به بیش از ۱۱ هزار نفر در قالب دو هزار و ۷۰۰ خانوار خدمات لازم را ارائه کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به گستردگی حادثه و تقدیر از هم افزایی بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در فرآیند مدیریت بحران و ارائه خدمات موردنیاز، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان مثل همیشه بر اساس وظیفه سازمانی و انسانی خود پیشتاز امدادرسانی به حادثه دیدگان بوده و با بکارگیری انواع تجهیزات امدادی تا پایان عملیات و عادی شدن شرایط در مناطق آسیب دیده در کنارمردم خواهد ماند و از ارائه هیچگونه کمک و خدمتی دریغ نخواهد کرد.

اکبری درباره خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر استان، تصریح کرد: تخلیه آب از ۸۸۵ واحدمسکونی، اسکان اضطراری ۲۹۵ نفر و رهاسازی ۵۱۰ دستگاه خودرو از جمله خدمات ارائه شده به مردم آسیب دیده بوده است.

وی افزود: توزیع ۲۲ هزار قرص نان، ۱۵ هزار کیلو برنج، سه هزار و ۱۰۰ تخته پتو، دو هزار و ۲۰۰ بسته غذایی، دو هزار و ۵۰۰ بطری روغن، هزار و ۳۰۰ تخته موکت، هزار و ۳۰۰ قوطی کنسرو، ۱۸۰ کیلو خرما و هفت هزار و ۸۰۰ باکس آب معدنی و توزیع صد‌ها بسته بهداشتی و شوینده از جمله اقلام توزیع شده جمعیت هلال احمر استان در میان سیل‌زدگان بوده است.

اکبری با اشاره به اجرای طرح نوروزی و امدادرسانی به سیل زدگان در ۱۲ شهرستان استان گفت: جمعیت هلال احمر مازندران یکی از سنگین‌ترین عملیات امداد و نجات را در دست اقدام دارد و تلاش می‌کند به همه نیاز‌ها و فوریت‌های امدادی مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت پاسخ دهد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار