ما پیروزیم-۴۰۸/

شهیدانی که آسمانی شده‌اند تا ما در زمین آسوده بمانیم

ما در امنیت زندگی می‌کنیم و این نعمتی است که شهدا به ما هدیه داده‌اند شهیدانی که آسمانی شده‌اند تا ما آسوده زندگی کنیم.
کد خبر: ۳۳۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ - 23March 2019

شهیدانی که آسمانی شده‌اند تا ما در زمین آسوده بمانیمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، راهیان نور یک فراخوان عظیم مردمی است برای آنکه ثابت شود عشق به شهدا و ایمان به دفاع از نظام و انقلاب به همه مردم ایران اختصاص دارد. این عشق و دلبستگی به شهدا را می‌توان در سطر سطر دلنوشته‌ زائران دید.

متن‌های زیر دلنوشته‌هایی از اعضای یک خانواده است و برای چندمین بار به سفر راهیان نور آمده‌اند که در ادمه می‌خوانید:

سالار هاشمی کارمند
«وقتی در خیابان‌های خرمشهر قدم می‌زنم احساس می‌کنم پا روی خون برادران و خواهران شهیدم می‌گذارم. خرمشهر یک شهر نیست و انگار همه ایران است. کاش مسئولانی که در تهران هستند و به این مناطق نیامده‌اند به این شهر هم بیاند تا محرومیت اهالی آن را از نزدیک ببینند و آن را بر طرف کنند.»

فاطمه یوسفی معلم
«از شهدا می‌خواهم در حق همه دعا کنند و از همه زنانی که به افتخار شهادت رسیده‌اند می‌خواهم به دوستانم و همه دختران ایرانی لذت با حجاب بودن را بچشاند.»

حسن هاشمی دانش آموز
«ما به مناطق راهیان نور می‌آییم تا شهدا را فراموش نکنیم و در زندگی و درس خواندن مثل شهیدان باشیم و هر کاری را با عشق به خدا انجام دهیم.»

مهدی هاشمی
«راهیان نور در حقیقت زیارت شهیدانی است که آسمانی شده‌اند تا ما در زمین بمانیم و آسوده زندگی کنیم. ما در امنیت کامل به سر می‌بریم و این نعمت را شهدا به ما هدیه داده‌اند. آمدن به راهیان نور یعنی قدردانی از آن شهدان خدایی. شهیدانی که هنوز راهشان ادامه دارد و شهیدان مدافعان حرم در همان راه حرکت کردند و آسمانی شدند. امیدوارم که رهبر و کشور و مردم ایران شامل دعای شهیدان عزیر باشند.»

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها