ما پیروزیم-۴۱۰/ مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

زائرین جوان راهیان نور باید بیرق دفاع مقدس را به نسل‌های بعد انتقال دهند

سردار علی‌پور گفت: نسل ما هر آنچه در توان داشت در طول هشت سال دفاع مقدس به میدان برد و از هیچ تلاشی فروگذار نکرد تا بیرق بلند عاشورا و ارزش‌های معنوی اسلام و فرهنگ دفاع مقدس زمین نخورد و امروز شما هستید که باید این بیرق را به دست بگیرید و فرهنگ ایثار و گذشت و شهادت را به نسل‌های بعدی انتقال دهید.
کد خبر: ۳۳۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ - 23March 2019

زائرین جوان راهیان نور باید بیرق دفاع مقدس را به نسل های بعد انتقال دهند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار«محمد علی پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان پس از حضور در جمع کاروان های راهیان نور اهواز ضمن تبریک سال نو به زائرین جوان سرزمین نور اظهار داشت: شما جوانان انقلابی سفیران ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس هستید.

وی ضمن بررسی شرایط اسکان و میزبانی از کاروان ها در مناطق مختلف استان افزود: نسل ما هر آنچه در توان داشت در طول هشت سال دفاع مقدس به میدان برد و از هیچ تلاشی فروگذار نکرد تا بیرق بلند عاشورا و ارزش های معنوی اسلام و فرهنگ دفاع مقدس زمین نخورد و امروز شما هستید که باید این بیرق را به دست بگیرید و فرهنگ ایثار و گذشت و شهادت را به نسل های بعدی انتقال دهید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: رسالت شما تنها این نیست که در یادمان ها و مناطق عملیاتی حضور یابید بلکه باید به عنوان یک نسل انقلابی و پویا به عنوان افسران جنگ نرم گوش به فرمان ولایت باشید تا آسیب دیگری به مملکت نرسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار