مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد؛

اسکان 1500 مسافر نوروزی در زائرسرای بقاع متبرکه مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح آرامش بهاری در 50 مسجد و در 300 آستان مقدس امامزاده و بقعه متبرکه مازندران خبر داد و گفت: از 27 اسفند سال گذشته تا سوم فروردین هزار و 500 نفر شب مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.
کد خبر: ۳۳۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ - 24March 2019

اسکان 1500 نفر-شب مسافر نوروزی در زائرسرای بقاع متبرکه مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح آرامش بهاری در 50 مسجد و در 300 آستان مقدس امامزاده و بقعه متبرکه مازندران خبر داد و اظهار داشت: از 27 اسفند سال گذشته تا سوم فروردین هزار و 500 نفر  شب مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد: از زمان آغاز سفرهای نوروزی حدود 50 هزار مسافر از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه مازندران بازدید کردند و از خدمات اوقاف در این اماکن متبرکه بهره‌مند شدند.

حیدری‌جناسمی با بیان اینکه حضور در اماکن متبرکه و امامزادگان یکی از اولویت‌های مسافران و گردشگران نوروزی در مازندران به‌شمار می‌رود، افزود: همه‌روزه شاهد حضور پرشور مسافران و زائران بسیاری در بقاع متبرکه استان هستیم که این مسأله نشان دهنده ارادت و عشق مردم به خاندان اهل بیت است.

وی با تأکید بر اینکه اوقاف آماده خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به گردشگران نوروزی است، متذکر کرد: بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان ظرفیت بالایی برای رونق گردشگری مذهبی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار