نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

رفع مشکلات سیل‌زدگان نیازمند نگاه ملی است

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خواستار نگاه ملی برای رفع مشکلات سیل‌زدگان این استان شد.
کد خبر: ۳۳۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ - 24March 2019

رفع مشکلات سیلزدگان نیازمند نگاه ملی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان مازندران که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حال برگزاری است، اظهار داشت: سیل اخیر به بخش‌های مختلف از جمله راه، منازل، کشاورزی و غیره صدمه و آسیب زده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های مسئولان استان در پیگیری مسائل سیل‌زدگان گفت: مسئولان استان بویژه استاندار از ابتدای وقوع سیل تاکنون پای کار بوده‌اند.

این مسئول داشتن همت مضاعف را برای حل مشکلات سیل‌زدگان را امری ضروری دانست و گفت: مردم با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و باید نسبت به رفع آن تلاش کرد.

طبرسی با اظهار اینکه همه دستگاه‌های استان برای کمک و امداد سیل‌زدگان بسیج شده‌اند گفت: گل و لای ناشی از سیل مشکلات فراوانی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به پیام مهم مقام معظم رهبری درباره لزوم ورود دستگاه‌ها و حمایت از سیل‌زدگان در مازندران وگلستان ابراز داشت: انتظار ما از مسئولان ملی نگاه ویژه به استان مازندران و گلستان است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با عنوان اینکه مردم ۴۰ سال در صحنه هستند و همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند از مسئولان امر خواست تا در وقت گرفتاری و مشکلات، به یاری آنان بشتابند و حمایت کنند.

وی با اظهار اینکه مازندران قطب کشاورزی است بر لزوم توجه مسئولان ملی برای حل مشکلات بخش کشاورزی در استان تاکید کرد و گفت: مازندران شرایط خاص خود را دارد و اگر به این استان توجه می‌شد، نیازمند واردات گوشت و مرغ نبودیم.

طبرسی با انتقاد از برداشت بی‌رویه شن و ماسه از بستر رودخانه و سواحل متذکر شد: باید فکر اساسی برای حل این مشکل داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار