وزیر نیرو:

مشکل آب و برق سیل‌زدگان مازندران تا حد زیادی برطرف شد

رضا اردکانیان با اشاره به خسارت بالای سیلاب به تاسیسات زیرساختی مازندران، گفت: مشکل آب و برق سیل‌زدگان مازندران تا حد زیادی برطرف شد.
کد خبر: ۳۳۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ - 24March 2019

مشکل آب و برق سیل‌زدگان مازندران تا حد زیادی برطرف شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «رضا اردکانیان» وزیر نیرو امروز (یکشنبه چهارم فروردین ماه) در جلسه ستاد مدیریت بحران مازندران اظهار داشت: در بخش برق و آب شرب در  گلستان حدود 400 روستا و در مازندران حدود 200 روستا مشکل پیدا کردند.

وی گفت: با تلاش همکاران در بخش برق در استان گلستان اکنون از 400 روستا فقط 2 روستا مشکل دارند که علت آن هم نبود راه دسترسی است.

اردکانیان افزود: در مازندران نیز از حدود 200 روستا اکنون یک روستا مشکل تامین برق دارد. در بخش آب شرب نیز در استان گلستان از مجموع 400 روستا اکنون تنها 14 روستا دچار مشکل هستند که تلاش می‌شود آب آشامیدنی سالم در اختیار آنان قرار گیرد و در استان مازندران هم تا حد زیادی مشکل برطرف شده است.

«جواد بخشی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران نیز با اشاره به اینکه سپاه پاسداران از ابتدا با تمام وجود در خدمت مردم بوده و است، اظهار داشت: برای پاکسازی و ساخت منازل مسکونی را سپاه آماده همکاری دارد و توسط نیروهای جهادی خواهیم ساخت.

وی افزود: با ماشین آلات موجود در حوزه لایروبی رودخانه‌ها سپاه آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار