ما پیروزیم-۴۱۷/ سردار ادیبی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تشریح کرد؛

یادمان‌های راهیان نور دارای امکانات لازم در شرایط بارندگی هستند/ مشکلی در پذیرایی از زائران نداریم

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به بارندگی‌های آتی در جنوب کشور گفت: یادمان‌های راهیان نور دارای امکانات لازم در شرایط بارندگی هستند و هیچ مشکلی در پذیرایی از زائران وجود ندارد.
کد خبر: ۳۳۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ - 24March 2019

یادمان‌های راهیان نور دارای امکانات لازم در شرایط بارندگی هستند/ مشکلی در پذیرایی از زائران نداریمسردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با اشاره به وضعیت یادمان‌های راهیان نور جنوب کشور در روزهای بارانی آتی، اظهار داشت: زائران راهیان نور طی روزهای آتی علیرغم وجود بارندگی هیچ مشکلی برای حضور در این مناطق را نخواهند داشت و آماده پذیرایی از مردم عزیزمان هستیم.

وی گفت: خوشبختانه تمام یادمان‌های راهیان نور غرب کشور از امکانات لازم برای حضور زائران در شرایط بارندگی برخوردار هستند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: مردم عزیزمان بایستی درباره وضعیت هوا و بارندگی به آخرین وضعیت هواشناسی توجه داشته باشند و برنامه سفرشان را به بهترین شکل ممکن تنظیم کنند.

سردار ادیبی درباره آخرین اخبار از یادمان‌های دفاع مقدس گفت: ما در سطح یادمان‌های دفاع مقدس جنوب تنها در یادمان چذابه مقداری آبگرفتگی داریم که در جهت هرچه بهتر ارائه شده خدمات به زائران محترم، این یادمان را تا اطلاع ثانویه مسدود اعلام کرده‌ایم.

وی ادامه داد: زائران محترم می‌توانند از یادمان‌های همجوار یادمان شهدای چذابه، مانند یادمان‌ فکه استفاده کنند تا انشاالله وضعیت آبگرفتگی این یادمان رفع شود و در خدمت زائرین محترم باشیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور درباره زمان رفع آبگرفتگی این یادمان اظهار داشت: با توجه به شرایط ما جانب احتیاط را رعایت کرده‌ایم تا رفع وضعیت آبگرفتگی انجام شود و خدمات این یادمان نیز ازسرگرفته شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها