مشاور ارشد فرمانده ناجا:

اجازه کوچکترین ناامنی را به دشمنان نمی‌دهیم

سردار «بهرام نوروزی» گفت: با رصدهای اطلاعاتی خود کوچکترین تحرک دشمنان را زیر نظر داشته و اجازه کمترین فعالیت و ایجاد ناامنی را به آنها نمی‌دهیم.
کد خبر: ۳۳۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷ - 24March 2019

اجازه کوچکترین ناامنی را به دشمنان نمی دهیمبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «بهرام نوروزی» با حضور در شهرستان هرسین از توابع استان کرمانشاه و بازدید از ایستگاه های پلیس این شهرستان، اظهار داشت: خوشبختانه امروز اشرافیت خوبی بر کار دشمنان و تحرکات آن ها خصوصا در مناطق مرزی وجود دارد.

مشاور ارشد فرمانده نیروی انتظامی گفت: با رصدهای اطلاعاتی خود کوچکترین تحرک دشمنان را زیر نظر داشته و اجازه کمترین فعالیت و ایجاد ناامنی را به آن ها نمی دهیم.

وی ادامه داد: امروز هم پلیس و هم سایر نیروهای مسلح کشور، آماده و هوشیار در برابر دشمنان ایستاده اند و اجازه عرض اندام و خودنمایی به آن ها را نمی دهند.

سردار نوروزی تصریح کرد: خود دشمنان نیز به این واقعیت رسیده اند که کوچکترین اقدام آن ها با پاسخی کوبنده از سوی جهوری اسلامی  روبه رو می شود.

این مقام عالی رتبه انتظامی افزود: کشورمان امروز با داشتن نیروهای مسلح توانمند و تجهیزات مدرن و به روز آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید از سوی دشمنان است.

وی یادآوری کرد: ماموران نیروی انتظامی و مرزبانی به عنوان حافظان نظم و امنیت جامعه و مرزهای کشور برای امنیت بخشی تا پای جان تلاش و کوچکترین تحرک دشمنان را در نطفه خفه می کنند.

سردار نوروزی همچنین با بیان اینکه کرمانشاه از امن ترین استان های کشور و هرسین نیز از امن ترین شهرستان های این استان است، اقدامات صورت گرفته در راستای امنیت آفرینی و خدمت رسانی به مسافران نوروزی را مطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها