بازدید فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب از نمایشگاه راهیان نور

امیر سرتیپ غلامعباس اسماعیل‌زاده، فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه راهیان نور دریایی پدافند هوایی جزیره خارک بازدید کرد.
کد خبر: ۳۳۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ - 24March 2019

بازدید فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب از نمایشگاه راهیان نور

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، امیر سرتیپ غلامعباس اسماعیل زاده، فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب در حاشیه بازدید، از نمایشگاه راهیان نور پدافند هوایی جزیره خارک اظهار داشت: دشمن بعثی بر اهمیت جزیره خارک در صادرات نفت و تأمین اقتصاد کشور و جبهه‌های جنگ، کاملاً واقف بود و تمام توجه و برنامه ریزی جنگی خود را معطوف به ضربه زدن به تأسیسات نفتی و قطع صادرات نفت از این جزیره راهبردی کرده بود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش در ادامه گفت: تنها تاکتیک دشمن بعثی تهاجم هوا پایه و موشک‌های زمین به زمین بود که در طول هشت سال جنگ تحمیلی تأسیسات نفتی جزیره خارک بیش از ۲۸۰۰ بار آماج حملات هوایی و موشکی دشمن قرار گرفت.

وی در خصوص نقش کارکنان پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفاظت از این جزیره راهبردی خاطرنشان کرد: کارکنان جان بر کف پدافند هوایی بی تردید نیروهای خط مقدمی بودند که توانستند ۸ سال با تمام توان در مقابل حملات هوایی دشمن بعثی مقاومت و با پدافند هوایی شجاعانه و تمام وقت از آسمان جزیره پاسداری کنند، تا کمترین آسیب به تأسیسات نفتی وارد نشود.

امیر اسماعیل زاده در خصوص اهمیت برپایی نمایشگاه راهیان نور پدافند هوایی خارک تصریح کرد: با توجه به گستردگی و حجم حملات هوایی دشمن و دفاع جانانه کارکنان پدافندی و ایثارگری‌های بی‌بدیل آن‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس، لازم بود تا با برپایی نمایشگاه و حضور راویان مجرب، در این قرارگاه مردم و بازدیدکنندگان در جریان این مقاومت ۸ ساله قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها