سرپرست هلال احمر بوشهر:

آماده‌باش نیروهای امدادی استان بوشهر

غلامرضا حاجیانی با اشاره به وضعیت جوی استان و پیش‌بینی هواشناسی نسبت به احتمال سیلابی‌شدن استان بوشهر بر اثر بارندگی از آماده‌باش کامل نیروهای امدادی هلال‌احمر خبر داد‌.
کد خبر: ۳۳۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ - 24March 2019

آماده‌باش نیروهای امدادی استان بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، غلامرضا حاجیانی سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر در بازدید از پایگاه‌های امداد و پست‌های ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان‌های دیلم، گناوه، بوشهر، تنگستان، دشتی و دشتستان اظهار داشت: با توجه به وضعیت جوی استان و پیش بینی هواشناسی در خصوص احتمال سیلابی شدن استان بوشهر بر اثر بارندگی نیروهای امدادی در آماده‌باش کامل هستند.

وی گفت: با توجه به حضور زیاد مسافرین نوروزی در سطح شهرهای استان بالاخص شهرهای شمالی استان بوشهر، جمعیت هلال احمر استان برای اسکان اضطراری مسافرین نوروزی آمادگی لازم را دارد.

حاجیانی با بیان اینکه هلال احمر استان بوشهر با ۵۴ پست جوانان و پایگاه امدادی در سراسر استان خدمات نوروزی را به مسافرین ارائه می‌کند افزود: کشیک امدادی جمعیت در سراسر استان با شماره ۱۱۲ آماده دریافت گزارش حوادث و امداد رسانی است.

سرپرست جمعیت هلال احمر بوشهر در بازدید خود از پایگاه‌های امداد و پست‌های طرح ملی ایمنی و سلامت شهرستان‌های استان از روند خدمات رسانی به مسافرین ابراز رضایت کردند.

وی ضمن گفتگو با اعضای حاضر در پست‌های نوروزی این جمعیت از تلاش‌های آنان بویژه در روزهای تعطیلات نوروزی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها