مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر:

150 مکان ورزشی در اختیار مدیریت بحران استان بوشهر

احمد بهروزیان‌فرد گفت: با توجه به اعلام اداره‌ کل هواشناسی و اعلام بارندگی شدید در استان بوشهر تمامی 150 اماکن سرپوشیده این استان در اختیار مدیریت بحران برای اسکان مهمان نوروزی قرار گرفت.   
کد خبر: ۳۳۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ - 24March 2019

۱۵۰ مکان ورزشی در اختیار مدیریت بحران استان بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، احمد بهروزیان‌فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر هماهنگی با مدیریت بحران استان اظهار داشت: با توجه به اعلام اداره‌ کل هواشناسی و اعلام بارندگی شدید در استان بوشهر تمامی 150 اماکن سرپوشیده این استان در اختیار مدیریت بحران برای اسکان مهمان نوروزی قرار گرفت.   

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با روسای ادارت شهرستان‌ها با شروع بارندگی در سطح استان تمامی اماکن ورزشی در اختیار مدیریت بحران شهرستان‌ها و مرکز استان قرار می‌گیرد.

بر این اساس مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه‌ بارشی به آسمان استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: سامانه‌ای فعال بارشی، سه روز این استان را در بر می‌گیرد و  بارش‌هایی به‌ صورت رگبار و رعدوبرق شدید پیش بینی می‌شود.

فرج‌الله شکوهی‌پور افزود: پیش‌بینی می‌شود در برخی ساعات، ارتفاع موج در خلیج فارس تا 10 متر هم برسد.

در این راستا معاون عمرانی استاندار بوشهر به اعضای ستاد مدیریت بحران استان بوشهر آماده باش اعلام کرد و اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد بحران، تمام مدارس استان بوشهر در زمان بارش باران باید بر روی گردشگران باز باشند و خدمات‌رسانی لازم را ارائه کنند.

مهرداد ستوده با تاکید بر آماده بودن سالن‌‌های ورزشی در هنگام بارش باران برای اسکان گردشگران گفت: مساجد نیز آمادگی داشته باشند در صورت اعلام فرمانداران به عنوان روسای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها، خدمات ‌رسانی را در مواقع اضطراری انجام دهند.

وی تاکید کرد: تلفن تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و ستادی و فرمانداران باید در تمام ایام تعطیلات به‌موقع پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار