فرماندار کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی برای اسکان ضروری و فوری مسافران نوروزی

«فضل‌الله رنجبر» از آمادگی کامل شهرستان کرمانشاه در اسکان فوری و ضروری مسافران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ - 25March 2019

آمادگی برای اسکان ضروری و فوری مسافران نوروزیبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، در پی هشدار سازمان هوا شناسی مبنی بر پیش‌بینی وقوع سیل و بارش شدید و افزایش سرمای هوا، «فضل‌الله رنجبر» فرماندار و رئیس ستاد اسکان شهرستان کرمانشاه از آمادگی کامل این ستاد در اسکان فوری و ضروری مسافران نوروزی در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

رنجبر با تاکید بر آمادگی تمامی اعضا مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه از آماده باش نواحی سه گانه آموزش و‌پرورش شهرستان کرمانشاه در اسکان فوری و ضروری مسافران نوروزی اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم برای مقابله با احتمال وقوع سیل و بارش‌های شدید در نظر گرفته شده است.
 
فرماندار کرمانشاه ضمن اعلام اینکه همه روزه از اماکن و محل‌های اسکان مهمانان نوروزی بازدید می‌کند افزود: از محل اسکان مهمانان نوروزی در پارک شاهد بازدید به عمل آمد و در این بازدید مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان کرمانشاه ابراز رضایت کردند.
 
بیش از 70 مدرسه در حال حاضر مشغول اسکان مسافران نوروزی هستند و 70 مدرسه دیگر آمادگی لازم برای اسکان ضروری مسافران را در دستور کار دارند همچنین ده‌ها چادر و کانکس از طرف هلال احمر و شهرداری. به عنوان محل اسکان مهمانان نوروزی در مناطق مختلف شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته شده و مشغول خدمت‌رسانی هستند.
 
انتتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار