نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی مانع اصلی طرح و برنامه‌های استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» با بیان اینکه استکبار جهانی برای تصرف کل جهان طرح و برنامه دارد، گفت: مانع اصلی آن انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۳۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ - 25March 2019

انقلاب اسلامی مانع اصلی طرح و برنامه‌های استکبار جهانی استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در دیدار با امیر سرتیپ دوم «ابوالقاسم رضایی» فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه اظهار داشت: فرق بین نیروی نظامی مکتبی و نیروهای مزدوری که همواره مظلومین عالم را می‌کشند، در این است که قبل از هر چیز بر اساس حکمت و بصیرت عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف ارتش مکتبی و نیروهای مسلح مکتبی نجات کل انسان است، افزود: اگر جلودار یک جامعه‌ای، صدام و یا ترامپ باشد نتیجه آن مشخص است لذا باید اینها برداشته شوند تا بشر از شر این‌گونه افراد آزاد شوند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی تاکید کرد: پیشوایان و رهبران جامعه کفر که انسان‌ها را به گمراهی می‌کشند باید برداشته شوند.

عبادی آغاز هر امر و اقدامی را نیازمند امنیت دانست و تصریح کرد: تولید امنیت، یعنی زمینه را برای انجام هر کاری مهیا کردن، لذا شما در ثواب تولید پر رونق و حفظ استقلال اقتصادی ملت شریک هستید.

وی گفت: دشمن همواره با حق و مظلومین عالم دشمنی می‌کند، اما این نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستند که در زیر این آسمان به گونه‌ای الهام می‌گیرند و اقدام می‌کنند که هدفشان حمایت از مظلوم و کوتاه کردن دست ظالمان است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی عنوان کرد: استکبار جهانی برای تصرف‌کل جهان طرح و برنامه دارد، اما مانع اصلی آن انقلاب اسلامی است لذا امروز مشاهده می کنید که چه دخالت‌هایی در کشورهای منطقه انجام می‌دهند و با اینکه خودشان مردم را قتل عام، شهرها را ویران و برخی‌ها را آواره می‌کنند، اما باز هم طلبکارند و می‌گویند که چرا ایران در فلان کشور دخالت می‌کند.

عبادی با اشاره به اینکه امروز به برکت نیروهای مسلح بیدار و رهبری رهبر معظم انقلاب، امنیت مثال‌زدنی در کشور حکم فرماست، گفت: در دوران دفاع مقدس، عوامل استکبار جهانی در شهرها با ما می‌جنگیدند، اما ما امروز در کنار فلسطین قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: در آن روزها برای تدارکات اولیه خودمان مشکل داشتیم، اما امروز دشمن از نیروهای نظامی اسلام و همچنین از تکنیک‌های پیشرفته نظامی ایران هراس دارد و این اقتدار و عزت ایران اسلامی را می‌رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها