رئیس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران:

باید واقفین را به سمت محرومیت‌زدایی سوق دهیم

عبداللهی گفت: اگر مردم را به سمت بحث محرومیت‌زدایی سوق دهیم قادر خواهیم بود که وقف‌های جدیدی را از سمت مردم داشته باشیم و در همین راستا خدمت و کمک‌رسانی را به موضوعاتی که در جامعه داریم مشاهد کنیم.
کد خبر: ۳۳۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ - 25March 2019

باید واقفین را به سمت محرومیت‌زدایی سوق دهیمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از شبستان، مجتبی عبدالهی در مورد سیاست‌های جدید سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه وقف‌های جدید، اظهار داشت: در موضوع وقف تلاش ما براین است با حرکت‌های جدید و اطلاع‌رسانی و همچنین آگاهی‌سازی مردم به موجب اینکه وقف یک موضوع ابدی برای واقف مربوطه است اقداماتی انجام دهیم.

رئیس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران تصریح‌ کرد: تلاش ما براین است با اطلاع‌رسانی و آموزش مردم را هرچه بیشتر با موضوعات وقف آشنا کنیم تا مردم به مباحث وقف نزدیک‌تر شوند، در واقع می‌خواهیم‌ کاری کنیم تا با اطلاع‌رسانی و آموزش مردم به سمت وقف هدایت شوند.

وی گفت: با این موضوع می‌توانیم به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و در همین ارتباط به موضوع محرومیت‌زدایی کمک کنیم، درواقع با توانایی که کشور ما دارد و با اعتقادات دینی که مردم ما در بحث وقف دارند تلاش ما براین است که مردم را به سمت مباحث وقف و نیاتی که در حال حاضر به آن نیاز داریم همانند محرومیت‌زدایی سوق دهیم.

عبدالهی در پایان گفت: اعتقاد بنده ‌براین است که اگر در این مسیر گام برداریم و مردم را به سمت بحث محرومیت‌زدایی سوق دهیم قادر خواهیم بود که وقف‌های جدیدی را از سمت مردم داشته باشیم و در همین راستا خدمت و کمک‌رسانی را به موضوعاتی که در جامعه داریم مشاهد کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار