رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

بقاع متبرکه امامزادگان به محیط اجتماعی رسیدگی می‌کنند

حجت‌الاسلام خاموشی گفت: باید معتمدین محله را با فعالیت‌های جاری امامزادگان و بقاع متبرکه گره بزنیم، در واقع مناطقی که امامزادگان و بقاع متبرکه در آن قرار دارند باید به جغرافیای محیط اجتماعی خود رسیدگی کنند.
کد خبر: ۳۳۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ - 25March 2019

بقاع متبرکه امامزادگان به محیط اجتماعی رسیدگی می‌کنندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در مورد برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام نوروز اظهار داشت: امامزادگان و بقاع متبرکه ما امسال پیش از آغاز سال جدید میزبان جشن ولادت امام علی (ع) بودند، همچنین در ایام عید ۹۸ در سایر امامزادگان و بقاع متبرکه طرح «افق» را خواهیم داشت که مسیر فرهنگی و اجتماعی در آن به هم گره می‌خورد و مردم ما می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مورد طرح «آرامش بهاری» و برنامه‌ریزی جدید برای پویاتر شدن این طرح خاطرنشان کرد: بهترین کار این است که معتمدین محله را با فعالیت‌های جاری امامزادگان و بقاع متبرکه گره بزنیم، یکی‌ از اقداماتی که در نظر گرفتیم این بود که مناطقی که امامزادگان و بقاع متبرکه در آن قرار دارند با جغرافیایی که آنها قرار دارند به محیط اجتماعی خود رسیدگی کنند.

وی یادآور شد: به همین منظور امسال برنامه طرح آرامش بهاری را با برنامه‌های اجتماعی درگیر کردیم که خود مردم در آن دخیل هستند، انشالا بعد از ایام نوروز در این راستا گزارشی به مردم عزیز ارائه خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی باتوجه به عجین شدن سال جدید با میلاد امیرالمومنین (ع) تاکید کرد: نام علی بن ابیطالب (ع) به یک چیز گره خورده و آن هم «ولایت» است، اگر همه ما تمرین ولایت‌پذیری کنیم خودمان و خانواده‌ی ما بهره کافی را از این موضوع خواهیم برد و عاقبت بخیر خواهیم شد.

وی افزود: باید سعی کنیم در مسیر تربیت فرزندان و زندگی جاری پیرو امر ولایت باشیم، پژواک این موضوع در امر ولایت‌فقیه است و جامعه‌ی ما هم از ابتدا انقلاب نشان داده است که پیرو امر ولایت بوده است و عزت ما نیز براین اساس مستدام است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار