ما پیروزیم-۴۳۱/ در پی شرایط جوی ناپایدار؛

۴ یادمان عملیاتی دوران دفاع مقدس تا اطلاع ثانوی مسدود شد

طی اطلاعیه ستاد مرکزی راهیان نور کشور، یادمان‌های عملیات فتح المبین، شرهانی، چذابه و دهلاویه تا اطلاع ثانوی مسدود شد و امکان میزبانی از زائرین عزیز در این یادمان‌ها میسر نیست.
کد خبر: ۳۳۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ - 26March 2019

4 یادمان عملیاتی دوران دفاع مقدس تا اطلاع ثانوی مسدود شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با توجه به ناپایداری هوا در فصل بهار و بارندگی در برخی مناطق کشور به‌ویژه سرزمین‌های هشت سال دفاع مقدس، ستاد مرکزی راهیان نور کشور طی اطلاعیه‌ای مواردی را به شرح ذیل، به دست اندرکاران، زائرین و کاروان‌های راهیان نور توصیه می‌کند.

قرارگاه‌های راهیان نور به‌صورت آماده‌باش کامل برای مواجهه با شرایط آب و هوائی، بارندگی، آب‌گرفتگی‌ها و از کنترل خارج شدن آب‌های سطحی در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس و سایر مشکلات احتمالی ناشی از بارش‌ها، برنامه‌ریزی و اقدام نمایند.

قرارگاه‌های راهیان نور نسبت به ساماندهی و اسکان موقت آن دسته از کاروان‌ها و زائرینی که به‌صورت غیرمتمرکز در راهیان نور حضور پیدا کرده‌اند، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز اسکان راهیان نور و مکان‌های سرپوشیده اردوگاهی، برنامه‌ریزی و اقدام نمایند.

توصیه می‌شود هم‌وطنان عزیز قبل از سفر به راهیان نور، طی تماس با سامانه‌ هواشناسی و سامانه ارتباط مردمی سازمان‌های خدمات‌رسان و مرتبط با سفر از مقصد خود اطلاعات لازم را کسب کنند.

توصیه می‌شود زائران گرامی شهدا در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و نقاط مستعد خطر و نا امن نسبت به توقف، استراحت و برپایی چادر اقدام نکنند.

توصیه می‌شود کاروان‌های راهیان نور، روز سه‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ را در مراکز اسکان خود مانده و در صورت ضرورت، صرفاً بازدید از یادمان‌های منطقه جنوبی خوزستان واقع در شهرستان‌های هویزه، آبادان و خرمشهر را در دستور کار خود قرار دهند.

بر این اساس، مسیر منتهی به یادمان‌های عملیات فتح المبین، شرهانی، چذابه و دهلاویه تا اطلاع ثانوی مسدود و امکان میزبانی از زائرین عزیز در این یادمان‌ها میسر نیست.

ستاد مرکزی راهیان نور کشور همواره بر حفظ ایمنی و سلامت زائران عزیز راهیان نور تأکید و از تمامی دستگاه‌هاى متولی درخواست همکاری و مساعدت لازم را دارد.

ضمن توصیه به پیگیری اطلاعیه‌های ستاد مرکزی راهیان نور کشور، به اطلاع می‌رساند: سامانه ملی راهیان نور با شماره ۰۹۶۳۱۳ آماده راهنمایی و پاسخگویی به هم‌وطنان عزیز زائر سرزمین نور به‌صورت شبانه‌روزی می‌باشد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار