استاندار کرمانشاه:

ستاد بحران در شهرستان‌های استان کرمانشاه تشکیل شده است

«هوشنگ بازوند» گفت:در کرمانشاه و بعضی از شهرستان‌های این استان بارندگی داریم و به همین علت ستاد‌های بحران در شهرستان‌ها تشکیل شده و تدابیر لازم را انجام داده‌ایم.
کد خبر: ۳۳۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ - 26March 2019

ستاد بحران در شهرستان‌های استان کرمانشاه تشکیل شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز در جلسه ستاد بحران کرمانشاه در خصوص وضعیت استان پس از سیل دیروز اظهار داشت: موج اول بارش‌ها را پشت سر گذاشتیم که اوج آن در سرپل ذهاب بود که سیل زیادی را در آنجا داشتیم. خوشبختانه با همکاری مردم تعدادی از کانکس‌هایی که برخی شهروندان در آن اسکان داشتند و داخل شهر مشغول ساخت خانه‌های خود بودند، از ۲۴ ساعت قبل تخلیه کردیم و هیچ گونه مشکلی نبود.

بازوند گفت:​ این سیل تقریباً از دیشب به قصرشیرین رسید که کمی نگرانی داشتیم، اما خوشبختانه در آنجا هم فروکش کرد و مشکلی بوجود نیاورد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی و وضعیت سرپل ذهاب پس از سیل دیروز افزود: تنها در روستایی که در ۲۰ کیلومتری سرپل ذهاب قرار دارد یکی از دامداران که تصمیم داشت دام‌های خود را از رودخانه عبور دهد فوت شد سایر شهرستان‌های استان هم آبگرفتگی و سیل داشتیم که خوشبختانه مشکلی پیش نیامد.

وی ادامه داد: موج دوم بارش‌ها از امروز صبح آغاز شده و تا آخر شب یا تا فردا ادامه دارد، در کرمانشاه و بعضی از شهرستان‌های استان بارندگی داریم و به همین علت ستاد‌های بحران در شهرستان‌ها تشکیل شده و تدابیر لازم را انجام داده‌ایم.

استاندار کرمانشاه متذکر شد: امیدواریم با همکاری و مشارکت مردم این موج را هم پشت سر بگذاریم و از مردم و عشایر ساکن در مسیر رودخانه‌ها تقاضا دارم با توجه به مصوبات ستاد بحران شرایط را رعایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار