شهردار عسلویه:

مردم عسلویه نگران جاری شدن آبهای بالادستی نباشند

«اصغر پاکدل» گفت: شهرداری عسلویه از خرداد تا آبان ماه ۹۷ تمام کانال‌های دفع آبهای سطحی را لایروبی کرده و جای هیچ نگرانی برای مردم از بابت جاری شدن آبهای بالادستی وجود ندارد.
کد خبر: ۳۳۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ - 26March 2019

مردم عسلویه نگران جاری شدن آبهای بالادستی نباشند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «اصغر پاکدل» شهردار عسلویه با بیان اینکه مردم نگران جاری شدن آبهای بالادستی در عسلویه نباشند، اظهار داشت: تمامی کانال‌های دفع آبهای سطحی شهر، توسط شهرداری لایروبی شده است.

وی گفت: متاسفانه در تنها نقطه‌ای که مشکل اساسی داریم، ورودی کانال آب پالایشگاه ۲۰ و ۲۱ است که مسدود شده و شهرداری عسلویه از دی ماه ۹۷ و به جهت رفع این مشکل با مدیران نفتی مکاتبه کرده است.

شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: همه امکانات شهرداری عسلویه برای حل بحران احتمالی سیلاب پیش رو بسیج شده است.

پاکدل ضمن تسلیت به خانواده‌های سیل زده کشور، گفت: شهر عسلویه یکی از نقاط پرخطر استان بوشهر در هنگام بارندگی و طوفان است، زیرا در صورت بالا آمدن آب دریا، قسمت زیادی از شهر دچار آب گرفتگی شدید و متحمل خسارات زیادی می‌شود و همچنین به علت جاری شدن رودخانه‌های فصلی منتهی به دریا، خسارات جبران ناپذیری رخ خواهد داد.

وی عنوان کرد: شهرداری عسلویه از خرداد تا آبان ماه ۹۷ تمام کانال های دفع آبهای سطحی را لایروبی کرده و جای هیچ نگرانی برای مردم از بابت جاری شدن آبهای بالادستی وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار