طعم خوش خدمت‌رسانی به مناطق محروم در قرارگاه جهادی «ربّیون» قم

مسئول قرارگاه جهادی ربیون استان قم از حضور قشر‌های مختلف مردم در این قرارگاه به منظور خدمت رسانی به محرومان در استان‌های سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ - 26March 2019

طعم خوش خدمت رسانی به مناطق محروم در قرارگاه جهادی «ربّیون»به گزارش دفاع‌پرس از قم، «حمیدرضا طلوعی» مسئول قرارگاه جهادی ربیون استان قم با معرفی این قرارگاه جهادی اظهار داشت: این قرارگاه حدود ۶ سال است که فعالیت خود را از استان قم آغاز کرده و معمولا در سال دو یا سه بار به برپایی اردو‌های جهادی ۷ یا ۱۰ روزه اقدام می‌کند.

وی افزود: عرصه فعالیت این قرارگاه تاکنون در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و پزشکی و... در مناطق محروم خوزستان، سردشت، دزفول، فیروزآباد و مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و سرپل دهاب بوده که از نوروز امسال خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان لرستان نیز در دستور کار قرارگاه قرار داده شده است.

مسئول قرارگاه جهادی ربیون استان قم با اشاره به نحوه عضوگیری برای فعالیت در این قرارگاه خاطرنشان کرد: با فراخوان عمومی که در بین تمام اقشار جامعه و بخصوص پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج استان‌های مختلف صورت می‌گیرد، گروه‌های مختلف همچون روحانیون، دانشجویان، دانش آموزان، افراد عادی و کارمندان دستگاه‌های مختلف با رغبت و اشتیاق مراجعه و ثبت‌نام می‌کنند.

وی با بیان اینکه پس از ثبت نام با توجه به توانمندی و تخصص افراد، در زمینه‌های مختلف خدمت رسانی از ظرفیت آنان استفاده می‌شود، افزود: از خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته می‌توان به ساخت و ساز‌های عمرانی، مشاور خانواده، فرهنگی، تبلیغی و حتی ترک اعتیاد در برخی روستا‌ها و مناطق محروم اشاره کرد.

طلوعی تاکید کرد: تجربه چندین ساله قرارگاه نشان می‌دهد که اگر افراد در طول عمرشان حداقل یکبار در این اردو‌های جهادی شرکت کرده و آن را تجربه کنند، با دیدن لبخند رضایت محرومان، طعم و لذت خوش خدمت را خواهند چشید.

این مسئول متذکر شد: بخصوص حضور کارمندان دستگاه‌های مختلف در این اردوها، موجب جبران نقص دستگاه‌ها و همپوشانی آن‌ها در خدمت‌رسانی موثرتر به مناطق محروم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار